مجله سیمدخت
0

Call of Duty: Black Ops 6 با گیم‌پلی جدید در گیمزکام درخشید

Call of Duty: Black Ops 6 با گیم‌پلی جدید در گیمزکام درخشید
بازدید 21

جف کیلی، میزبان رویداد گیمزکام ۲۰۲۴، تأیید کرد که در مراسم افتتاحیه این رویداد، گیم‌پلی کمپین داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 به نمایش درخواهد آمد.

همانند سال‌های گذشته، بازی جدید Call of Duty در رویداد Opening Night Live نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ به نمایش درخواهد آمد. جف کیلی، تهیه‌کننده و میزبان این مراسم، در توییتر تأیید کرد که در این رویداد ویدیویی از گیم‌پلی کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops 6 به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایش شامل بخش‌هایی از کمپین داستانی بازی است که احتمالاً یکی از مأموریت‌های ابتدایی را نشان می‌دهد. داستان کمپین بازی در پی وقایع Call of Duty: Black Ops Cold War جریان دارد و به درگیری‌های جنگ خلیج فارس می‌پردازد.

در آغاز بازی، جهان در هرج‌و‌مرج کامل است و حوادث مختلفی آن را تحت تأثیر قرار داده‌اند. اما در خاورمیانه، رویدادی به وقوع می‌پیوندد که به عنوان سرتیتر اخبار و رسانه‌های جهانی تبدیل می‌شود: عراق تحت رهبری صدام حسین، پس از بروز اختلافات با کویت، حمله نظامی وحشیانه‌ای به این کشور آغاز می‌کند و به سرعت آن را تصرف می‌نماید. این نبرد که به «جنگ خلیج» معروف است، منجر به اعزام نیروهای چندین کشور، به رهبری آمریکا، به خاورمیانه شد تا کویت را آزاد کرده و جنگ را به پایان برسانند.

Call of Duty: Black Ops 6 با گیم‌پلی جدید در گیمزکام درخشیدبه‌تازگی، کاربری به نام Kivikou در شبکه اجتماعی ایکس ویدیویی را به اشتراک گذاشته که شامل تمامی کات‌سین‌های بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 6 می‌شود. بر اساس منابع و شایعات موجود در اینترنت، این کات‌سین‌ها از نسخه بتای بازی استخراج شده‌اند.

Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برنامه Gamescom Opening Night Live نیز در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این رویداد، بازی‌هایی نظیر Monster Hunter Wild، Dune: Awakening، Marvel Rivals، Civilization 7 و Kingdom Come: Deliverance 2 به نمایش درخواهند آمد. همچنین، استودیوی Supermassive Games احتمالاً از بازی The Dark Pictures Anthology: Directive 8020 رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید