مجله سیمدخت
0

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!
بازدید 26

مورتال کامبت مجموعه‌ای از شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی را در خود جای داده است، اما هنوز هم جای چند شخصیت در این فهرست خالی است. امروز به بررسی چند مورد از این شخصیت‌های غایب می‌پردازیم.

بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند در فضایی آرام و با نور ملایم، یک بازی جذاب با داستانی عمیق و مفهومی را تجربه کنند. برخی هم دوست دارند با دوستانشان جمع شوند و فوتبال بازی کنند. اما تقریباً همه گیمرها بعد از یک روز سخت، علاقه دارند پای کنسول یا کامپیوترشان بنشینند و حسابی کسی را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار دهند. برای این کار، انتخاب‌های زیادی در دنیای بازی وجود دارد، اما بدون شک یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، مورتال کامبت است.

با اینکه مورتال کامبت فهرست بلندبالایی از شخصیت‌ها را در خود جای داده و برای بسیاری از گیمرها کافی است، اما از دید ما و خیلی‌های دیگر، هنوز هم جای چند شخصیت در این بازی خالی است. برای همین از تمام اعضای تیم سیمدخت نظرخواهی کردیم که چه شخصیت‌هایی را دوست دارند به بازی مورتال کامبت اضافه شود. نتیجه، فهرستی ۱۲تایی بود که در این مجال قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۱- Doom Guy از مجموعه بازی‌های Doom

دوم گای افسانه‌ای، به دلیل سرعت بی‌مانند و قدرت فوق‌العاده‌اش، یکی از بزرگ‌ترین قاتلان شیاطین به شمار می‌رود و با اسلحه معروفش، BFG 9000، می‌تواند هر چیزی که در مسیرش قرار دارد را به آتش بکشد. برای ضربه Fatality، دوم گای می‌تواند با شلیک‌های پیاپی، جهنم را بر سر حریف خود بریزد و او را به تپه‌ای از خاکستر تبدیل کند. خشونت شدید و خلق و خوی وحشیانه دوم گای به‌خوبی با فضای بازی مورتال کامبت سازگار است و او را به گزینه‌ای عالی برای حضور در این بازی تبدیل می‌کند.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۲- Isaac Clarke از بازی Dead Space

آیزاک کلارک، مهندسی است که به‌دلیل تقدیر، به کابوس نکرومورف‌ها، یا همان مردگان متحرک بازی دد اسپیس، تبدیل شده است. کلارک می‌تواند عنصر وحشت دنیای خود را به مورتال کامبت بیاورد و با اسلحه پلاسما کاتر خود مانند یک جراح، حریف را قطعه‌قطعه کند یا با استفاده از ابزار «کینسیس ماژول»، جاذبه را از بین ببرد و دشمن معلق را از پا درآورد. برای ضربه فیتالیتی، می‌تواند گروهی از نکرومورف‌ها را بر سر حریف بریزد و به این ترتیب، خشونت دنیای مورتال کامبت را با وحشت دنیای دد اسپیس ترکیب کند.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۳- Pyramid Head از بازی Silent Hill

پیرامید هد، تجسم کامل ترس در دنیای سایلنت‌هیل است و این ویژگی می‌تواند دلیل خوبی برای حضور او در مورتال کامبت باشد. حملات حساب‌شده و آرام پیرامید هد با شمشیر بزرگش، قادر است هر کسی را به وحشت بیندازد. برای ضربه فیتالیتی، می‌توانیم شاهد کشیده شدن حریف به قلمروی عذاب‌آور سایلنت‌هیل توسط او باشیم.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۴- Agent 47 از بازی Hitman

مامور ۴۷ به طور طبیعی با فضای بازی مورتال کامبت هماهنگ است. تسلط بی‌نظیر او بر اسلحه‌های مختلف و دقت مرگبارش، او را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای نابود کردن رقبا در مورتال کامبت تبدیل می‌کند. برای ضربه فیتالیتی، می‌توانیم شاهد یکی از آن اردک‌های انتحاری معروف هیتمن باشیم که روی سینه حریف قرار می‌گیرد و پس از دور شدن مامور ۴۷، منفجر می‌شود.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۵- Samus Aran از بازی Metroid

ساموس آران، شکارچی جایزه‌بگیر باتجربه‌ای است که می‌توانید روی او برای از بین بردن حریفان حساب کنید. او با اسلحه قدرتمندش قادر است دشمنان را نابود کند و با سرعت فوق‌العاده‌اش از ضربات آن‌ها فرار کند. برای ضربه فیتالیتی، می‌تواند از قدرت لباس ویژه‌اش بهره ببرد و ضربه مخصوص حریف را دزدیده و بر علیه خودش به کار گیرد.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۶- Geralt از بازی The Witcher

توانایی‌های شمشیرزنی و استفاده از جادو توسط گرالت، او را به یکی از گزینه‌های برتر برای حضور در مورتال کامبت تبدیل می‌کند. گرالت می‌تواند یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌های ضربات و جادوها را در مورتال کامبت داشته باشد و ترکیب چند دکمه‌ای مختلف، می‌تواند گیمر را با ضربات و جادوهای حیرت‌انگیز شگفت‌زده کند. برای ضربه نهایی، نیز می‌توانیم شاهد استفاده از چندین جادو مختلف برای نابود کردن حریف باشیم.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۷- Dante از بازی Devil May Cry

سبک مبارزه دانته نه‌تنها با خشونت و سرعت همراه است، بلکه دارای شکوه و جذابیت خاصی نیز هست که می‌تواند در فضای مورتال کامبت طرفداران زیادی پیدا کند. دانته با استفاده از روش‌های متنوع و اسلحه‌های مختلف، حریف را به‌طور کامل گیج می‌کند. برای ضربه نهایی دانته، می‌توانیم شاهد احضار قدرت‌های شیطانی باشیم که به پایان جذاب و دیدنی مبارزه منجر می‌شود و هر گیمری از تماشای آن بارها و بارها لذت خواهد برد.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۸- Tyrant از بازی Resident Evil

تنها بازی‌ای که در فهرست ما دو نماینده دارد، رزیدنت اویل است، اما واقعاً نمی‌شد از حضور تایرنت در این فهرست چشم‌پوشی کرد. تایرنت با قدرتی فوق‌العاده، خشونت بی‌حد و مرز و وحشی‌گری جذاب، قطعاً طرفداران مورتال کامبت را هیجان‌زده خواهد کرد. تصور کنید که ضربه نهایی او شامل نمایش قدرت‌هایش به‌صورت نصف کردن حریف با دست‌های خالی باشد. تایرنت بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها در این فهرست به حساب می‌آید.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۹- Shredder از بازی TMNT

این فهرست از یک نماینده هنرهای رزمی شرقی خالی بود و به نظر ما، بهترین گزینه برای این سبک، شریدر از دنیای لاک‌پشت‌های نینجا است. تکنیک‌های برتر شریدر در نینجوتسو و سرعت فوق‌العاده او در اجرای این تکنیک‌ها، او را به یکی از گزینه‌های محبوب ما در این فهرست تبدیل کرده است. برای ضربه نهایی، تنها چیزی که می‌توانیم تصور کنیم، ضربات سریع و کمبوی متعدد شریدر است که به‌طور خاص برای تکه‌تکه کردن حریف طراحی شده و تخصص او نیز به حساب می‌آید.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۱۰- Raiden از بازی Metal Gear Solid

شاید از خودتان بپرسید چرا خود اسنیک در این فهرست انتخاب نشده است، اما وقتی صحبت از سرعت و خشونت در دنیای مورتال کامبت باشد، بدون شک رایدن گزینه بهتری نسبت به اسنیک است. رایدن می‌تواند با حرکات آکروباتیک سریع و ضربات شدید شمشیرهایش، به‌سرعت حریف را از پا درآورد. برای ضربه نهایی، احتمالاً شاهد یک کمبوی سریع و جذاب خواهیم بود که دشمن را در کسری از ثانیه تکه‌تکه می‌کند.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۱۱- Alex Mercer از بازی Prototype

آلکس مرسر یک ضدقهرمان با ویژگی‌های ابرقهرمانی خاص است که به او این امکان را می‌دهد تا تغییر شکل دهد و حرکات دشمنانش را علیه خودشان تقلید کند. شخصیت دارک آلکس مرسر و قدرت‌های ابرقهرمانی منحصر به فرد او می‌توانند عنصر غیرقابل پیش‌بینی بودن را به مورتال کامبت اضافه کنند. برای ضربه فیتالیتی، احتمالاً خواهیم دید که مرسر حریف را به‌طور کامل جذب کرده و چیزی از او باقی نمی‌گذارد.

12 مبارز افسانه‌ای که باید در مورتال کامبت باشند!

۱۲- Trevor Philips از بازی GTA V

و حالا محبوب‌ترین گزینه میان بچه‌های زومجی و احتمالاً شما، ترور فیلیپس دوست‌داشتنی است. شخصیت آشوبگر و غیرقابل پیش‌بینی ترور می‌تواند جذابیت زیادی به مورتال کامبت اضافه کند و به او این امکان را بدهد تا جنون و وحشی‌گری خود را بدون توجه به قوانین در مبارزه به نمایش بگذارد. اما برای ضربه فیتالیتی ترور، نظر شما برای ما مهم است. لطفاً در بخش نظرات به ما بگویید که چگونه فکر می‌کنید ترور می‌تواند با سبک و سیاق خاص خود، حریف را از پا درآورد.

در پایان، نظر شما چیست؟ شما دوست دارید کدام شخصیت‌ها به بازی مورتال کامبت اضافه شوند؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید