مجله سیمدخت
0

کامیلا مندس، شمشیر زن افسانه‌ایHe-Manمی‌شود

کامیلا مندس، شمشیر زن افسانه‌ایHe-Manمی‌شود
بازدید 22

کامیلا مندس قرار است در فیلم  He-Man نقش تیلا را ایفا کند.

کامیلا مندس، که بیشتر به خاطر نقش ورونیکا در سریال  Riverdale  از شبکه CW شناخته می‌شود، قرار است در فیلم لایواکشن  He-Man  از استودیوهای آمازون، MGM و Mattel Films، نقش تیلا را ایفا کند.

در این فیلم، مندس در کنار نیکولاس گالیتزین، که نقش هی‌من را بازی می‌کند، به ایفای نقش خواهد پرداخت. این فیلم اقتباسی از برند محبوب اسباب‌بازی است که برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ معرفی شد. کارگردانی فیلم را تراویس نایت، بنیان‌گذار استودیو استاپ‌موشن لایکا و کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings ، بر عهده دارد.

جزئیات داستان هنوز منتشر نشده، اما ایده اصلی حول شخصیت پرنس آدام از سیاره اترنیا می‌چرخد که با استفاده از شمشیر قدرت، به هی‌من تبدیل شده و قدرت‌ها و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورد. او به همراه متحدانش از سیاره خود در برابر اسکلتور شیطانی و ارتش‌هایش دفاع می‌کند. تیلا، فرمانده گارد سلطنتی و دخترخوانده من-ات-آرمز، مخترع سلاح‌های خاندان سلطنتی است. در برخی از سریال‌های انیمیشنی، او گاهی به هویت واقعی پرنس آدام مشکوک می‌شود و گاهی نیز رابطه عاشقانه‌ای با او دارد.

کامیلا مندس، شمشیر زن افسانه‌ایHe-Manمی‌شودفیلمنامه این فیلم، پس از پیش‌نویس‌های اولیه که توسط دیوید کالاهام و برادران آرون و آدام نی نوشته شده بود، توسط کریس باتلر تکمیل شده است. تهیه‌کنندگان این فیلم استودیوهای Escape Artists و Mattel Films هستند و قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۶ (۱۵ خرداد ۱۴۰۵) به اکران درآید.

حضور کامیلا مندس در چنین پروژه پرمخاطب و با بودجه بالا، به ویژه در نقشی شناخته‌شده، موفقیت بزرگی برای او به شمار می‌رود. او دو هفته پیش همراه با بازیگرانی مانند کلارا روگارد، الکساندرا شیپ و کوینتسا سوئیندل برای این نقش تست داده بود. آخرین آثار مندس شامل فیلم‌های  Upgraded  و  Musica  است. همچنین، او در سال ۲۰۲۲ با رابینسون در سریال  Do Revenge  از شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود و پاییز امسال نیز در نقش اصلی فیلم ترسناک  I Know What You Did Last Summer  ظاهر خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید