مجله سیمدخت
0

سگا با اقتباس از Eternal Champions، دنیای گیم را به سینما می‌آورد!

سگا با اقتباس از Eternal Champions، دنیای گیم را به سینما می‌آورد!
بازدید 32

سگا قصد دارد با همکاری استودیو فیلم‌سازی Skydance یک اقتباس لایو اکشنی از بازی مشهور Eternal Champions، که برای کنسول سگا جنسیس عرضه شده بود، تولید کند.

گزارش اخیر هالیوود ریپورتر حاکی از آن است که در حال حاضر یک اقتباس لایو اکشنی از بازی مبارزه‌ای تک‌به‌تک کنسول سگا جنسیس (مگا درایو) در حال نگارش است که توسط درک کانلی نوشته می‌شود. کانلی به‌دلیل نویسندگی در فیلم‌های مختلف بر اساس فرنچایزها و آی‌پی‌های معروف شناخته شده است. او در نویسندگی آثار مشهوری همچون سه‌گانه‌ی ژوراسیک ورلد، فیلم کارآگاه پیکاچو، کونگ: اسکال آیلند و Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker همکاری داشته است.

این فیلم توسط شرکت Skydance تولید خواهد شد که سال آینده با استودیو پارامونت گلوبال ادغام خواهد شد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم از سوی استودیو Skydance مشغول به‌کار خواهند بود، در حالی که تورو ناکاهارا، که بر تولید فیلم‌های لایو اکشن Sonic the Hedgehog و سریال Knuckles نظارت داشته، به‌عنوان تهیه‌کننده از تیم سگا در این پروژه حضور خواهد داشت.

بازی Eternal Champions که در سال ۱۹۹۳ برای کنسول سگا جنسیس منتشر شد، یک بازی مبارزه‌ای با شخصیت‌هایی از دوره‌های زمانی مختلف است. داستان این بازی حول شخصیت «اترنال چمپیون» یا «قهرمان جاودان» می‌چرخد؛ موجودی اسرارآمیز که پیش‌بینی می‌کند انسان‌ها به‌خاطر مرگ افراد کلیدی در تاریخ، در معرض انقراض قرار خواهند گرفت.

سگا با اقتباس از Eternal Champions، دنیای گیم را به سینما می‌آورد!

قهرمان جاودان از قدرت‌های خود برای نجات موقت جان افراد پیش از مرگشان استفاده می‌کند، اما فقط قادر است یکی از آن‌ها را به‌طور دائمی به زندگی برگرداند. برای تعیین اینکه کدام یک از مبارزان، از جمله یک گربه دزد از شیکاگو در سال ۱۹۲۰، یک خون‌آشام از ویتنام در سال ۱۹۶۷، یک سایبرکیک‌بوکسر آمریکایی از سال ۲۳۴۵ میلادی، یک شکارچی غارنشین از ۵۰,۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و یک دانشجوی کیمیاگری از دهه ۱۶۹۰ که در محاکمات جادوگری Salem کشته شده، قادر به پیروزی بر دیگران و بازپس‌گیری زندگی خود و برقراری تعادل بشریت است، مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

این بازی دنباله‌ای برای کنسول سگا سی دی نیز داشت که ۱۳ مبارز جدید از جمله یک کلانتر غرب وحشی، یک فرعون مصری و یک دزد دریایی از دهه ۱۵۰۰ میلادی را معرفی کرده بود. Eternal Champions یکی از چندین بازی سگا است که برای ساخت اقتباس لایو اکشن قرارداد امضا کرده است. پیش‌تر اعلام شده بود که بازی‌های کامیکس زون، اسپیس چنل ۵ و Streets of Rage نیز به لایو اکشن تبدیل خواهند شد. همچنین، اوایل سال جاری میلادی رسانه کمدی سنترال خبر داد که قرار است یک سریال انیمیشنی بر اساس بازی Golden Axe ساخته شود.

سریال لایو اکشن شش قسمتی براساس بازی Yakuza: Like a Dragon نیز به‌زودی در سرویس پرایم ویدئو منتشر می‌شود، با سه قسمت اول در تاریخ ۴ آبان و سه قسمت نهایی در تاریخ ۱۱ آبان.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید