مجله سیمدخت
0

Monaco 2 در سال ۲۰۲۵ به دنیای PC قدم می‌گذارد.

Monaco 2 در سال ۲۰۲۵ به دنیای PC قدم می‌گذارد.
بازدید 19

در جریان رویداد گیمزکام 2024، استودیوی Pocketwatch Games با نمایش تریلری از بازی Monaco 2 ، تاریخ عرضه این عنوان را برای سال ۲۰۲۵ تأیید کرد.

پس از رونمایی بازی  Monaco 2 در سال ۲۰۲۲، جزئیات کمی از این دنباله، که ادامه‌ی بازی Monaco ساخته‌ی سال ۲۰۱۳ استودیوی Pocketwatch Games بود، به مخاطبان ارائه شد. اما با نمایش تریلر گیم‌پلی بازی در رویداد Future Games Show در مراسم گیمزکام 2024، تاریخ عرضه بازی نیز برای سال ۲۰۲۵ تأیید شد.

نسخه اول بازی Monaco در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، زمانی که Xbox Live Arcade در اوج محبوبیت خود بود و این نوع بازی‌ها در سایه عناوین پرهزینه و با کیفیت بالا قرار داشتند. نسخه دوم Monaco نیز مانند نسخه اول، بر موضوع سرقت‌های مختلف تمرکز دارد. در این بازی، شما باید به آرامی و بدون جلب توجه وارد یک مکان شده، آنچه را که نیاز دارید بردارید و بدون اینکه کسی متوجه شود، خارج شوید. همچنین، در بازی Monaco 2 دیگر از صدای آژیر خسته نخواهید شد، زیرا سازنده بازی بیان کرده است که «به صدا در آمدن آژیر در این بازی، امری طبیعی است.»

Monaco 2 در سال ۲۰۲۵ به دنیای PC قدم می‌گذارد.بازی Monaco 2 نسبت به نسخه اول، گروهی از شخصیت‌های جدید را معرفی می‌کند که هر کدام دارای قابلیت‌ها و نقش‌های خاص خود هستند. یکی از این شخصیت‌ها، Cosmo, the Socialist است که با استفاده از توانایی‌های ویژه‌اش می‌تواند حواس نگهبانان را پرت کند. شخصیت دیگر، Siciro, the Surgeon، در حملات مخفیانه از فاصله‌های نزدیک و دور تخصص دارد. Jobbie the Inside Man نیز از قابلیت‌های هک سیستم‌های امنیتی و تله‌گذاری بهره می‌برد. در نهایت، Una, the Brute به سبک کشتی‌کج به مبارزه با دشمنان می‌پردازد. بازی Monaco 2 با حفظ نقاط قوت نسخه اول، به طراحی سه‌بعدی جدید و شیک‌تری مجهز شده است. به زودی جزئیات بیشتری از سیستم مبارزات و مکانیزم‌های دیگر بازی منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این موضوع با سیمدخت و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید