مجله سیمدخت
0

انقلاب جدید در سیستم دوره‌های Civilization 7

انقلاب جدید در سیستم دوره‌های Civilization 7
بازدید 18

استودیوی‌های 2K و Firaxis ویژگی‌ها و تغییرات جدید بازی Civilization 7 را معرفی کرده‌اند.

2K Games و Firaxis Games، به‌عنوان ناشر و سازنده، مدت‌هاست در حال توسعه بازی Civilization 7 هستند. اخیراً، اطلاعات جدیدی درباره تغییرات این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی منتشر شده است. به‌علاوه، گوندولین کریستی، بازیگر سریال “بازی تاج و تخت”، به‌عنوان گوینده جدید در این بازی معرفی شده است.

یکی از تغییرات اصلی در Civilization 7، معرفی سیستم جدیدی از دوره‌ها و عصرهای مختلف است. در نسخه‌های قبلی نیز بازیکنان شاهد حرکت امپراتوری‌های خود در دوران‌های مختلف بوده‌اند، اما در Civilization 7 هر دست بازی شامل سه عصر خواهد بود: دوران باستان، با تمرکز بر جوامع کشاورزی؛ دوره اکتشاف، که در آن امپراتوری‌ها شروع به گسترش و تعامل تجاری با یکدیگر می‌کنند؛ و عصر مدرن، که شاهد پیشرفت‌های سریع در تکنولوژی خواهیم بود.

انقلاب جدید در سیستم دوره‌های Civilization 7هر عصر در Civilization 7 با ویژگی‌ها و عناصر منحصر به فردی مانند منابع موجود در نقشه، فناوری‌ها، اجتماع، واحدها، ساختمان‌ها و موارد دیگر همراه خواهد بود. بر خلاف نسخه‌های قبلی، در Civilization 7، انتخاب‌هایی که در هر عصر انجام می‌دهید تأثیر مستقیم بر عصرهای بعدی خواهد گذاشت، به این معنا که امپراتوری شما به‌طور پویا و بر اساس تصمیمات مختلفی که به عنوان رهبر در طول دوران‌ها اتخاذ می‌کنید، رشد خواهد کرد.

با توجه به این تغییرات، بازیکنان در Civilization 7 شاهد تحول تمدن‌ها خواهند بود. نحوه عملکرد رهبران نیز به‌طور قابل توجهی تغییر یافته است؛ به جای محدودیت به نوع تمدن خاص، اکنون می‌توانید رهبر مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را شخصی‌سازی کنید.

بازی Civilization 7 قرار است در تاریخ ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه ۲۰۲۵) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و همچنین کنسول‌های نسل هشتم منتشر شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید