مجله سیمدخت
0

Starfield: شکاف فضایی، ابعاد جدیدی به گیم‌پلی می‌افزاید.

Starfield: شکاف فضایی، ابعاد جدیدی به گیم‌پلی می‌افزاید.
بازدید 22

بسته الحاقی Starfield: Shattered Space نه تنها مکانیک‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند، بلکه محتوای گسترده و فشرده‌ای نیز ارائه می‌دهد.

بسته الحاقی Shattered Space، که سال گذشته توسط شرکت بتسدا معرفی شد، اولین افزونه برای بازی Starfield است و تنها یک ماه تا عرضه آن باقی مانده است. تهیه‌کننده خلاق بازی، تیم لمب، در گیمزکام ۲۰۲۴ اطلاعات مهمی را درباره این بسته با هواداران به اشتراک گذاشت. او در مصاحبه‌ای با رسانه Gaming Boulevard اظهار داشت:

«ما چند مکانیک جدید به بازی اضافه کرده‌ایم و از آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم. به عنوان مثال، سناریوهای جدیدی برای مبارزه در شرایط بی‌وزنی طراحی شده که شیوه برخورد شما با مبارزات را تغییر می‌دهد و لایه‌ای از استراتژی به بازی اضافه می‌کند که قبلاً وجود نداشت.

همچنین، گزینه‌های جدیدی برای سفارشی‌سازی ارائه داده‌ایم که به بازیکنان اجازه می‌دهد سفینه‌های خود را با سبک بازی‌شان سازگار کنند. در زمینه اکتشاف نیز ابزارهای جدیدی در دسترس خواهد بود که به بازیکنان کمک می‌کند تا به روش‌های عمیق‌تر و معنادارتری با محیط تعامل داشته باشند.»

Starfield: شکاف فضایی، ابعاد جدیدی به گیم‌پلی می‌افزاید.نقشه جدید بازی شما را حیرت‌زده خواهد کرد. اگرچه به اندازه کل کهکشان وسیع نیست، اما از محتوا سرشار است. ما بر این تمرکز کرده‌ایم که هر گوشه از این منطقه حس زنده بودن را به بازیکن منتقل کند و پر از کشف‌های جدید باشد. چه مأموریت‌های جانبی مخفیانه، چه برخوردهای منحصر به فرد، و چه مناظر زیبا، همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان را مشغول نگه دارند.

از نظر هنری، Starfield: Shattered Space رنگ‌های زنده‌تر و مناظری متنوع‌تر را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، داستان پر از پیچ‌وخم‌هایی است که بازیکنان را شگفت‌زده خواهد کرد. این بسته الحاقی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران سیمدخت چیست؟ آیا برای تجربه Starfield: Shattered Space هیجان‌زده‌اید؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید