مجله سیمدخت
0

لیست 10 وکیل از بهترین وکلای کیفری در ایران

لیست 10 وکیل از بهترین وکلای کیفری در ایران
بازدید 27

امور کیفری بسیار پیچیده هستند و در دادگاه‌ ها مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند تا به نتیجه مطلوبی برسندو بهتر است برای دعاوی کیفری خود به دنبال وکیل متخصص و حاذقی باشید. وکیل کیفری خوب هم کسی است که در امور کیفری تجربه و تخصص لازم را داشته باشد و به تمام قوانین کیفری و جزایی کشور اعم از قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب اشراف جامع و کامل داشته باشد.

انتخاب یک وکیل خوب

توانایی تشخیص و انتخاب یک وکیل خوب و شایسته و متخصص در مسائل کیفری و حقوقی بسیار مهم و ضروری است. ویژگی‌ها و ملاک و معیار‌های انتخاب یک وکیل خوب عبارتند از:

1- طبق ماده ۶۶۷ قانون مدنی، وکیل باید مصلحت موکل خود را رعایت کند و طبق عرف و عادت عمل نماید و از اختیارات خود تجاوز نکند.

2- طبق ماده ۶۶۸، وکیل باید هزینه و حساب مدت وکالت خود را به موکل بدهد. این ماده دلالت بر رعایت امانتداری وکیل دارد. همچنین وکیل باید محرم اسرار موکل خود باشد و اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی بعد از ختم پرونده نیز برای دیگران بازگو نکند.

3- یک وکیل خوب لازم است که قبل از قبول و پذیرش یک پرونده، یک جلسه با موکل خود ملاقات کند و در مورد موضوع وکالت و جزئیات پرونده با موکل خود صحبت کند و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی موکل خود را با دقت و حوصله بررسی نماید و نتایج را با موکل خود در میان گذارد.

4- قدرت تحلیل مسئله یکی از تخصص‌های مهمی است که یک وکیل خوب باید داشته باشد. یک وکیل خوب باید بتواند رویداد‌ها را به‌خوبی تحلیل کند و رویکرد نقادانه را برای رسیدگی به پرونده در پیش گیرد.

5- وکیل خوب علاوه بر اطلاعات حقوقی کافی، بایستی صلاحیت و تخصص لازم را در زمینه موضوع پرونده داشته باشد و خود را با قوانین و مقررات جدید همگام سازد.

6- یک وکیل خوب باید از هر اقدامی که باعث لطمه زدن به حیثیت فردی و اجتماعی موکلش می‌گردد اجتناب کند و تمام تلاش خود را برای دستیابی موکل به حقش در کمترین زمان ممکن ایجاد کند.

7- یک وکیل خوب با موکل خود صادقانه رفتار می‌کند، و به موکل خود امید واهی نمی‌دهد، بلکه روند صحیح قانونی و مراحل رسیدگی به پرونده را برای موکل خود شفاف سازی می‌کند.

8- وکیل باید تخصص و تجربه کافی در زمینه وکالت داشته باشد و همچنین در همه حوزه‌های وکالت نیز فعالیت داشته باشد.

9- وکیل خوب باید به همه جزئیات پرونده دقت کند تا بتواند به بهترین و ساده‌ترین راه دست پیدا کند.

10- یک وکیل خوب باید برای دفاع موثر از موکل خود بیانی رسا و نافذ و روابط عمومی قوی برای برقراری ارتباط موثر داشته باشد. فن بیان خوب یک وکیل در جلسه دادگاه بسیار مهم است و می‌تواند، نتیجه پرونده را عوض کند.

محمود قائدی در تهران

 آقای محمود قائدی، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل حقوقی و عضو کانون وکلا مرکز، متخصص در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده و … از بهترین وکلای تهران می باشد. ایشان به دو صورت حضوری و غیرحضوری به مراجعه کنندگان خود مشاوره ارائه می دهد.

آدرس دفتر آقای محمود قائدی: تهران، سعادت‌ آباد، بلوار دریا، تقاطع پاکنژاد

شماره تماس: 09122201537

حامد اسکندری در شیراز

حامد اسکندری بهترین وکیل شیراز

آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری و وکیل حقوقی می باشد. آقای حامد اسکندری با بیش از 10 سال سابقه وکالت در امور حقوقی و کیفری و دعاوی مربوط به خانواده و ملکی، ثبتی و دعاوی اقتصادی در حال فعالیت می باشد. خدمات حقوقی ، حامد اسکندری به شرح زیر می باشد:

وکالت در انواع دعاوی کیفری، از جمله قضایای مواد مخدر، چک، سرقت، تصادف و جنایات دیگر.

وکالت در امور مربوط به دعاوی ملکی، مانند اختلافات در املاک، اجاره‌نامه‌ها، الزام به تنظیم سند مالکیت، تصرف عدوانی و خلع ید.

وکالت در دعاوی خانوادگی، در مورد موضوعات مربوط به مهریه، طلاق، حقوق وراثت و انحصار.

آدرس دفتر آقای حامد اسکندری: شیراز، فلکه گاز، ۱۰۰ متر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه کارگران، واحد یک

علی شیرزاده در اصفهان

علی شیرزاده در اصفهان

آقای علی شیر زاده فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی از کانون وکلای اصفهان و دارای حدود 17 سال سابقه وکالت در امور کیفری – حقوقی – خانواده – امور ثبتی – چک و سفته قراردادها و مطالبات در هر نقطه از کشور – امور شرکتها – امور بیمه – امور بانکی و وام ها – امور مالیاتی و … علی شیرزاده وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

آدرس دفتر آقای علی شیرزاده: اصفهان – سه راه سیمین – جنب پمپ بنزین – مجتمع آرش – طبقه ۴ واحد ۴۰۵

صادق نیک بخش شرفشاده در رشت

آقای صادق نیک بخش شرفشاده به عنوان بهترین وکیل در رشت و وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه قضایی رشت می باشد. ایشان در حوزه رسیدگی به پرونده های کیفری جزو یکی از وکلای متخصص و با تجربه رشت می باشد. خدمات حقوقی ، آقای نیک بخش در پرونده های کیفری، خانواده و ملکی می باشد.

 آدرس دفتر آقای صادق نیک بخش: رشت، سنگر، روبروی دادگستر

علی جاوید در تبریز

علی جاوید در تبریز

دکتر علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری در تبریز و عضو هیئت علمی دانشگاه با 12 سال سابقه مدیریت گروه حقوق در دانشگاه می باشد. گرایش تخصصی و مدرک دکتری دانشگاهی دکتر جاوید حقوق خصوصی بوده و در دانشگاه مشغول تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی می باشند.

خدمات مشاوره حقوقی در تبریز در حوزه‌ های مختلف مالی، کیفری، ملکی، حضانت فرزندان، مهریه و قراردادها ارائه می‌ گردند. وکیل در تبریز زوایا مختلف پرونده را بررسی کرده و پاسخگوی سؤالات افراد خواهند بود.

آدرس دفتر: تبریز، خیابان ولیعصر، خیابان قانون، مجتمع جزیره، طبقه ۵، واحد ۲

نصیر حاج ملک در کرمان

آقای نصیر حاج ملک یکی از بهترین وکلای شهر کرمان می باشد. آقای حاج ملک وکیل پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی از دانشگاه رضوی مشهد می باشد. آقای حاج ملک طلبه سطح ۳ حوزه علمیه مشهد و قم نیز می باشد. ایشان مسلط به متون فقهی و اصولی و متخصص در امور کیفری و جزایی هستند. آقای نصیر حاج ملک مشاوره های حقوقی تلفنی نیز به سراسر ایران ارائه می دهند .

آدرس دفتر وکالت آقای نصیر حاج ملک: کرمان، خیابان طالقانی، کوچه ۴

شماره تماس: 09135850975

محمد ناصری در اهواز

آقای محمد ناصری از بهترین وکلای شهر اهواز می باشد. ایشان با بیش از چندین سال سابقه وکالت و انجام تعداد بیشماری پرونده حقوقی، کارشناسی ارشد حقوق و بازنشسته دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان می باشد. ایشان در حال حاضر از بهترین وکلای در اهواز هستند و سوابق و خدمات حقوقی شان در زمینه امور ملکی، خانواده، کیفری و حقوقی می باشد.

آدرس دفتر آقای محمد ناصری : اهواز، امانیه خیابان انقلاب نبش سقراط شرقی مجتمع پارس طبقه ١ واحد ٢

شماره تماس: ٠٩١٦٦٠٧٥٢٩٣

سید حسین حسینی در سمنان

آقای سید حسین حسینی از بهترین وکلای شهر سمنان هستند. ایشان وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری استان سمنان می باشند. آقای حسینی با چندین سال تجربه و سابقه وکالت، دارای پروانه وکالت به شماره 6958 می‌ باشند و در طی این سال‌ ها پرونده‌ های حقوقی و کیفری بسیاری را به سرانجام رسانده‌ اند. تخصص و مهارت های ایشان عبارتند از:

ارائه مشاوره حقوقی تخصصی

 قبول وکالت پرونده‌ های حقوقی و کیفری

رئیس کانون وکلای دادگستری استان سمنان

آدرس دفتر : سمنان، بلوار نهضت سواد آموزی، خیابان دهخدا، ساختمان پنجم جنوبی

مجید شادمان در مشهد

مجید شادمان در مشهد

آقای مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مشهد می باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی دارند و موفقیت های زیادی در پرونده های متعدد در مشهد کسب کرده اند. مجموعه فعالیت های ایشان در زمینه های دعاوی ملکی، دعاوی مرتبط با قراردادهای مشارکت در ساخت، ابطال سند، دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، ضرب و جرح و نزاع دسته جمعی، سرقت و کلاهبرداری و … می باشد. آدرس دفتر آقای مجید شادمان: مشهد، بلوار دانشجو، نبش دانشجو۲۵، ساختمان آراکس۲، طبقه ششم، واحد۶۰۲

شماره تماس: 05137608882 ،09155681810

احسان کارگران بافقی در یزد

آقای احسان کارگران بافقی به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در یزد می‌ باشند. آقای کارگران بافقی در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوق خصوصی می‌ باشند همچنین عضو کانون وکلای دادگستری استان یزد و همچنین عضو کمیسیون آموزش و پرورش کانون وکلای دادگستری استان یزد هستند. ایشان علاوه بر مشاوره حضوری به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز به مراجعان خود مشاوره حقوقی ارائه می‌ دهند.

آدرس دفتر آقای کارگران بافقی: یزد، بلوار شهید صدوقی، کوچه 45

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید