مجله سیمدخت
0

لیست بهترین وب‌سایت‌های مرتبط با هوش مصنوعی

بازدید 86

امروزه، با استفاده از هوش مصنوعی، وب‌سایت‌های مختلفی ابزارهای کاربردی و پرکاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. با ورود چت‌بات‌های پرکاربرد، هوش مصنوعی بیشتر از همیشه معروف شده است و آینده انسان‌ها را می‌تواند متحول کند.

برای شناخت کامل این فناوری، می‌توانید ابتدا تاریخچه هوش مصنوعی را مطالعه کنید و سپس انواع هوش مصنوعی را بشناسید تا دید روشن‌تری نسبت به آینده‌ی آن داشته باشید. در این مقاله، قصد داریم بهترین وب‌سایت‌های مرتبط با هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

در مقالات پیشین، بهترین وب‌سایت‌های جهان را به شما معرفی کردیم. اما در این مقاله، با تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی، بهترین و جذاب‌ترین وب‌سایت‌های مرتبط با آن را بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است که برخی از این وب‌سایت‌ها، برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه‌ رایگان، به اشتراک خریداری نیاز دارند.

تصویر شاخص این مطلب با استفاده از هوش مصنوعی Lexica ساخته شده

Magic Eraser

آیا تا به حال اتفاق افتاده که در پس زمینه تصویر مورد علاقه‌تان فرد یا جسمی وجود داشته باشد که می‌خواهید آن را حذف کنید؟ اگر بله، باید بدانید که این کار به صورت دستی زمان‌بر و دقت بالایی را می‌طلبد. اما با استفاده از Magic Eraser، می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، پس‌زمینه را از هر مورد اضافی پاک کنید.

برای حذف موارد اضافه از تصویر خود، شما تنها باید به سایت Magic Eraser مراجعه کرده و ماوس خود را روی بخش مورد نظر بکشید. پس از چند ثانیه، آن قسمت از تصویر حذف خواهد شد. برای حذف افراد و اجسام اضافی، Magic Eraser از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته استفاده می‌کند که به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با دقت بالا، تصاویر خود را ویرایش کنید.

Craiyon

تبدیل متن به عکس یکی از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی است که می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته شود و آثار جالبی را به ارمغان بیاورد. Craiyon یکی از وب‌سایت‌هایی است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند و شناخته شده به عنوان یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

برای خلق آثار جدید توسط هوش مصنوعی، شما می‌توانید وارد سایت Craiyon شده و توضیحات تصویری که در ذهن دارید را به صورت متنی تایپ کنید. سپس با انتخاب سبک طراحی و کلیک روی دکمه Draw، منتظر پاسخ باشید. در لحظاتی بعد، چندین تصویر به شما نمایش داده می‌شود که براساس متن شما به طور خودکار طراحی‌ شده‌اند. در نهایت، شما می‌توانید تصویری را که بهترین گزینه است را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید.

ChatGPT

اکنون کمتر کسی وجود دارد که با چت‌بات ChatGPT آشنایی نداشته باشد و نداند چه کارهایی می‌توان با آن انجام داد. این چت‌بات قدرتمند هر روز با اضافه شدن قابلیت‌های جدید، بیشتر به کاربران خود راهنمایی می‌کند و افراد بسیاری در سراسر جهان با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

چت‌بات ChatGPT می‌تواند در موارد مختلف به شما کمک کند، از نوشتن نامه‌های اداری تا شناخت افراد مختلف و آموزش غذای مورد علاقه‌تان. برای استفاده از آن، شما تنها باید در سایت ثبت نام کرده و وارد آن شوید. سپس در باکس پایین صفحه سوال خود را بنویسید و ارسال کنید. پس از مدت کوتاهی، هوش مصنوعی شروع به پاسخ دادن خواهد کرد. به همین سادگی و راحتی!

autodraw

آیا تا به حال به دنبال یک نقاشی یا وکتور خاص در اینترنت بوده‌اید اما نتوانسته‌اید آن را پیدا کنید؟ با استفاده از این وب‌سایت، می‌توانید به سرعت به تصویر مورد نظر خود برسید.

autodraw با کارکردی ساده، شما را در پیدا کردن تصویر مورد نظر کمک می‌کند. شما کافی است یک نقاشی ساده و اولیه از آنچه در ذهنتان دارید ترسیم کنید، سپس هوش مصنوعی آن را تشخیص داده و با نمونه‌ی طراحی بهتری جایگزین می‌کند. به عنوان مثال، در تصویر بالا چند نقاشی مشاهده می‌کنید که هرکدام با نمونه‌ی بهتری جایگزین شده‌اند که کاربر آنها را ترسیم کرده بوده است.

Talk To Books

گاهی اوقات سوالاتی در ذهن داریم که نمی‌توانیم با جستجو در گوگل به آن‌ها پاسخ دهیم. اما باور داریم که کتاب‌ها جزو بهترین منابع برای پاسخ به سوالات ما هستند.

استفاده از هوش مصنوعی و گنجینه‌ی عظیم کتاب‌ها، به وجود سایت Talk To Books کمک کرده است. با نوشتن سوال خود در باکس مشخص‌شده، به راحتی می‌توانید منتظر پاسخ AI بمانید. در انتهای هر پاسخ، مرجع آن که یک کتاب است نیز به کاربر معرفی خواهد شد.

سایت Talk To Books می‌تواند گزینه‌ی عالی برای کسانی باشد که به دنبال یافتن پاسخ‌های خود در کتاب‌ها هستند.

Summarize.tech

اگرچه ظاهر ساده‌ای دارد، اما سایت summarize.tech می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان شما کمک کند. این سایت از الگوریتم پردازش زبان طبیعی پیشرفته GPT-3 استفاده می‌کند و به صورت خودکار خلاصه‌ای از ویدیوهای طولانی یوتیوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

روش کار summarize.tech بسیار آسان است و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. برای استفاده از این سایت، کافی است پس از یافتن ویدئوی مورد نظر، لینک آن را در سایت وارد کرده و روی دکمه کلیک کنید. پس از مدت کوتاهی، متنی حاوی خلاصه‌ی ویدئو در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

Let’s Enhance

عکس‌های قدیمی می‌توانند خاطرات ما را نگهداری کنند و به همین دلیل ارزشمند هستند. با این حال، گاهی اوقات کیفیت آن‌ها به قدری کاهش می‌یابد که دیگر جزئیات بسیاری از آن‌ها قابل مشاهده نیست. خوشبختانه، هوش مصنوعی به کمک انسان‌ها در این زمینه کمک کرده است.

Let’s Enhance یک ابزار هوش مصنوعی است که به شما امکان افزایش کیفیت تصاویر را می‌دهد. برای استفاده از این ابزار، تنها کافی است عکس مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و روی دکمه Start Processing کلیک کنید. پس از چند ثانیه، نتیجه نهایی برای دانلود آماده خواهد شد.

Huemint

رنگ از اصلی‌ترین عناصر طراحی است و انتخاب آن نیازمند دقت بالایی است. با این حال، برای بسیاری از افراد، انتخاب رنگ مناسب در طراحی می‌تواند سخت باشد. در اینجا، Huemint به کمک می‌آید.

Huemint یک سیستم یادگیری ماشینی است که در انتخاب بهترین رنگ برای طراحی نهایی به شما کمک می‌کند. اگر در پیدا کردن رنگ مناسب مشکل دارید، حتما از این وب‌سایت استفاده کنید.

Character.ai

آیا دوست دارید با ایلان ماسک درباره مسائل مختلف صحبت کنید یا از ماریو درباره نگاهش به زندگی بپرسید؟ Character.ai امکان برقراری چت با شخصیت‌های مختلف را به شما می‌دهد.

با ورود به سایت Character.ai، شخصیت‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن‌ها، می‌توانید وارد صفحه چت شوید. به عنوان مثال، می‌توانید ماریو را انتخاب کرده و با آن صحبت کنید. این چت‌بات شاید مانند بعضی از رقبایش قدرتمند نباشد، اما می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند.

DALL-E

DALL-E یکی دیگر از ابزارهای تبدیل متن به تصویر است که با استفاده از هوش مصنوعی، این کار را به خوبی انجام می‌دهد. این سرویس از ترکیب نام سالوادور دالی، نقاش سورئالیست، و انیمیشن WALL-E پیکسار الهام گرفته شده و به مانند ChatGPT در شرکت OpenAI، توسعه داده شده است.

DALL-E یک مدل مبتنی بر یادگیری عمیق ماشینی است که با استفاده از صدها میلیون تصویر استخراج‌شده از اینترنت، آموزش دیده است. این امکان را به شما می‌دهد تا با وارد کردن توصیفی از تصویر مورد نظر خود، منتظر بمانید تا هوش مصنوعی آن را به یک اثر هنری تبدیل کند.

FORMULA BOT

ابزارهای اکسل و گوگل شیت، به کمک آن‌ها می‌توان کارهای بسیاری را انجام داد و کدهای خاصی نیز برای آسان‌تر کردن کار در آن‌ها وجود دارد. با این حال، نوشتن این کدها کار آسانی نیست. به همین دلیل، FORMULA BOT برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد.

سایت FORMULA BOT با استفاده از هوش مصنوعی خود، می‌تواند توضیحاتی که از دستور مورد نظر خود ارائه می‌دهید را به کد تبدیل کند. تنها کافی است به طور واضح بیان کنید که از کد مذکور انتظار انجام چه کاری را دارید.

Replika

Replika، چت‌باتی با هوش مصنوعی است که احتمالا به‌یاد فیلم سینمایی Her می‌اندازد. این هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و تکنیک‌های یادگیری ماشین، تجربه چت شخصی و جذابی را برای کاربران خود ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن Replika در گوشی خود، با این هوش مصنوعی صحبت کنند و از پاسخ‌هایی که به سوالاتشان می‌دهد، بهره ببرند.

همچنین، کاربران می‌توانند ظاهر و نام Replika خود را سفارشی کنند تا شخصی‌تر و منحصربه‌فردتر شود.

Stable Diffusion Online یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی است که می‌تواند متن را به تصویر تبدیل کند و از گزینه‌هایی برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد مواردی که نمی‌خواهید در تصویر دیده شوند را نیز به متن خود اضافه کنید تا نتیجه نهایی بیشتر شبیه چیزی شود که در ذهن دارید.

روش کار با این ابزار بسیار آسان است. با ورود به سایت، توصیف خود از سوژه را تایپ کنید. سپس روی دکمه سمت راست کلیک کرده و منتظر بمانید تا هوش مصنوعی تصویری از متن شما خلق کند.

Fotor Background Remover

حذف کردن پس‌زمینه تصاویر، خصوصا اگر جزئیات زیادی در تصویر وجود داشته باشد، کار آسانی نیست. با این حال، با استفاده از هوش مصنوعی این کار به راحتی انجام پذیر است.سایت Fotor Background Remover از هوش مصنوعی برای حذف کردن پس‌زمینه تصاویر با دقت بالا استفاده می‌کند. با ورود تصویر مورد نظر به سایت، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه حذف بکگراند، به راحتی پس‌زمینه سوژه را به طور کامل پاک کنید. این کار تنها چند ثانیه طول می‌کشد و نتیجه نهایی با دقت بالایی به دست می‌آید.

NAMELIX

ممکن است تاکنون خواسته باشید نامی برای برند یا کانال یوتیوب خود انتخاب کنید که خاص باشد و در عین حال توجه افراد را به خود جلب کند. این سایت می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

با وارد شدن به NAMELIX از شما خواسته می‌شود که برند خود را به صورت کوتاه توصیف کنید. همچنین گزینه‌های دیگری نیز به نمایش درمی‌آیند که هر کدام برای دستیابی به نتایج بهتر هستند.

در نهایت صفحه‌ای مملو از نام‌ها و لوگوهای مختلف به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید از میان‌ آن‌ها گزینه‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید