مجله سیمدخت
0

قابلیت انتخاب نام کاربری به واتساپ اضافه می‌شود

قابلیت انتخاب نام کاربری به واتساپ اضافه می‌شود
بازدید 86

به زودی، شما قادر خواهید بود برای حساب واتساپ خود نام کاربری انتخاب کنید. تاکنون، شماره تلفن تنها نشانه هویت حساب واتساپ شما بوده است. برای ثبت‌نام در این پیام‌رسان، شما به شماره تلفن نیاز داشتید و در نتیجه در هنگام چت یا اضافه شدن به گروه‌ها، دیگران قادر بودند شماره تلفن شما را مشاهده کنند. اما به نظر می‌رسد که این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا واتساپ در حال کار بر روی اضافه کردن قابلیت نام کاربری است.

با توجه به اعلام تِک‌کرانچ، نسخه آزمایشی جدیدتر واتساپ نشان می‌دهد که این پیام‌رسان به زودی امکان انتخاب نام کاربری را فراهم خواهد کرد. برای تعیین نام کاربری خود در این پیام‌رسان، شما باید به تنظیمات حساب خود مراجعه کنید.

قابلیت انتخاب نام کاربری به واتساپ اضافه می‌شود

هنوز نمی‌توان به طور دقیق پیش بینی کرد که پیام‌رسان تحت مالکیت متا از چه فرآیندی برای انتخاب نام کاربری استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در حال حاضر دارای دو میلیارد کاربر فعال است و هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی منتشر نشده است.

از سوی دیگر، تلگرام به عنوان رقیب واتساپ، از مدت‌ها قبل امکان انتخاب نام کاربری را فراهم کرده است. سال گذشته، تلگرام امکان فروش نام‌های کاربری ویژه را از طریق پلتفرم حراجی آنلاین مبتنی بر بلاکچین TON ارائه داد. اکنون باید دید که واتساپ چه برنامه‌ای برای کسب درآمد از نام‌های کاربری ویژه خود دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید