مجله سیمدخت
0

قابلیت جدید واتساپ | اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش

بازدید 115

واتساپ، با ارائه قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه، به دنبال داشتن رقابت جدی‌تر با همتایان خود از نظر امکانات است. این برنامه، علاوه بر تماس ویدیویی که به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها شناخته می‌شود، قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با دیگران را نیز ارائه می‌دهد.

این قابلیت که در برنامه‌هایی مانند اسکایپ، مایکروسافت تیمز و زوم قابلیت استانداردی به نظر می‌رسد، هم‌اکنون به واتساپ افزوده شده است و در نسخه بتای این برنامه برخی از کاربران قابل دسترسی است.با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط WABetainfo، واتساپ اکنون امکانی را فراهم کرده است که با استفاده از آن، در حین تماس‌های ویدیویی می‌توانید صفحه نمایش دستگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با انجام این عمل، درخواستی برای شروع ضبط یا پخش به کاربر نمایش داده می‌شود و پس از تأیید، می‌توانید صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با اضافه شدن قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه به واتساپ، امکان دسترسی به هر آنچه که روی نمایشگر دستگاه شما قابل مشاهده است، فراهم می‌شود. این شامل اطلاعاتی نظیر رمز عبورها، جزئیات پرداخت‌ها، عکس‌ها، پیام‌ها و صداهایی است که در حین استفاده از این قابلیت پخش می‌شوند.قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه در نسخه بتای 2.23.11.19 واتساپ اضافه شده است.

برای فعال کردن این ویژگی، هنگامی که در حال تماس ویدیویی با شخص یا گروه مورد نظر هستید، باید بر روی آیکون جدیدی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید