مجله سیمدخت
0

معرفی کتاب‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال

بازدید 101

مقاله حاضر به معرفی پنج کتاب برتر در حوزه ارزهای دیجیتال می‌پردازد. بدون توجه به تجربه شما، فناوری ارزهای دیجیتال و بلاکچین تأثیر زیادی بر بازارهای مالی دارند و باعث کنجکاوی بسیاری از سرمایه‌گذاران در سراسر جهان شده‌اند. برای کسانی که تمایل دارند به عنوان یک تاجر حرفه‌ای در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت کنند، مطالعه کتاب‌های نوشته شده توسط نویسندگان ماهر در این حوزه بسیار ضروری است. در ادامه، بهترین کتاب‌های ارز دیجیتال معرفی شده توسط اوکی اکسچنج را بررسی خواهیم کرد.

خوشبختانه، مطالب این کتاب‌ها با روشی فهم‌پذیر و قابل درک برای تمام سطوح (از مفاهیم مالی تا مباحث فنی) نوشته شده‌اند.

در این مقاله، پنج کتاب برتر در حوزه ارز دیجیتال معرفی خواهند شد. بنابراین، اگر شما هم تمایل دارید تا دانش و مهارت خود را در بازارهای مالی، به خصوص بازار ارزهای دیجیتال، افزایش دهید، لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کتاب‌های ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای

قبل از ورود به بررسی کتاب‌های ارزهای دیجیتال، بایستی به یک نکته حائز اهمیت اشاره کنیم که برای پیشرفت در هر زمینه‌ای، به‌جز کسب دانش، کسب تجربه نیز ضروری است. با توجه به این واقعیت، در اینجا کتاب‌های ارزهای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

۱. کتاب مبانی بیت کوین و بلاک چین توسط آنتونی لوئیس

در کتاب “مبانی بیت کوین و بلاک چین”، آنتونی لوئیس یک مقدمه بسیار برتر درباره رمزنگاری ارائه می‌دهد و به خوانندگان کمک می‌کند درک کنند که چرا بیت کوین (BTC) و به طور کلی ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند.

همچنین، لوئیس در این کتاب به تاریخچه پول و عملکرد سیستم بانکی می‌پردازد. “مبانی بیت کوین و بلاک چین” به گونه‌ای اصول اولیه بلاک چین را توضیح می‌دهد که به راحتی می‌توانید ساختار آن را به طور جزئی فهمید. این کتاب شامل توضیحی درباره مفهوم بلاک چین، عملکرد آن و اهمیت آن می‌باشد.

علاوه بر این، آنتونی لوئیس در این کتاب به ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، شناسایی روش‌های کلاهبرداری، معاملات ارزهای دیجیتال، کیف پول ارز دیجیتال و قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیز پرداخته است.

۲. کتاب تسلط بر بیت کوین

برنامه نویسی بلاک چین باز، ویرایش دوم توسط آندریاس ام. آنتونوپولوس

 

طبق گفته‌ی Rosencrance، کتاب “تسلط بر بیت کوین”، رمزنگاری فنی و دانش لازم برای مشارکت در “اینترنت پول” را به ما می‌آموزد.

آندریاس آنتونوپولوس به عنوان یکی از برترین متخصصان بیت کوین و بلاک چین در جهان شناخته می‌شود. وی سه کسب و کار بیت‌کوین را تاسیس کرده و در هیئت‌های مشاوره چندین استارت‌آپ بیت‌کوین خدمت می‌کند.

کتاب “برنامه‌نویسی بلاک چین” توصیفی جامع از بیت کوین را ارائه می‌دهد که برای کاربران تازه‌کار، مدیران تجاری و سرمایه‌گذاران تاثیرات قابل‌توجهی دارد. یکی از بخش‌های مفید این کتاب، عملکرد بیت کوین و ارزهای دیجیتال را برای مهندسان، توسعه‌دهندگان، سیستم‌ها و معماران نرم‌افزار توضیح می‌دهد.

آنتونوپولوس در این کتاب شبکه غیرمتمرکز بیت کوین، معماری همتا به همتا (P2P)، چرخه حیات تراکنش و اصول امنیتی را توصیف می‌کند. وی درباره کلیدها، آدرس‌ها و کیف‌پول‌ها توضیح می‌دهد و داستان‌های کاربران را در تبیین مفاهیم فنی کلیدی با ما به اشتراک می‌گذارد.

۳. کتاب “مبانی بلاک چین”

دانیل درشر در کتاب “مبانی بلاک چین”، به عنوان یک متخصص بانکداری، رویکردی ساده و غیرفنی را در ۲۵ مرحله بدون استفاده از کد برنامه‌نویسی، فرمول‌های ریاضی یا اصطلاحات پیچیده، برای شرح فناوری بلاک چین ارائه می‌دهد.

وی اهمیت آشنایی با دستگاه‌ها، کلان داده و اتوماسیون را در تجارت امنیت الکترونیکی با ما به اشتراک می‌گذارد.

کتاب “مبانی بلاک چین” تأثیر قابل توجه اصطلاحات بلاک چین بر سیستم مالی را توضیح می‌دهد و به خوانندگان نقش و اهمیت بلاک چین را در حل مسائل و رفع مشکلات نشان می‌دهد. نقطه قوت این کتاب در توضیح جنبه‌های فنی بلاک چین و نقش آن در برنامه‌های کاربردی مرتبط با تجارت است.

۴. کتاب “میلیاردرهای بیت کوین” نوشته بن مزریچ

کتاب “میلیاردرهای بیت کوین” داستان واقعی دوقلوهای Winklevoss پس از تسویه حساب سهام فیس بوک با مارک زاکربرگ و نقش آنها در تاریخ ارزهای دیجیتال را روایت می‌کند.

در این کتاب، Winklevoss به ما توصیه می‌کند که چگونه تلاش ناموفق خود برای تبدیل شدن به سرمایه‌گذار خطرپذیر را قبل از آشنایی با ایده جدیدی به نام رمزارز، درک کنیم. در نوامبر ۲۰۱۷، دوقلوهای Winklevoss به عنوان اولین میلیاردرهای بیت کوین شناخته شدند.

این کتاب را می‌توان به عنوان یک راهنمای ساده در مورد رمزنگاری توصیف کرد و اگر می‌خواهید در مورد اتفاقات اولیه ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید، این کتاب برای شما مناسب است.

۵. کتاب “بلاک چین و آینده همه چیز” نوشته مایکل جی کیسی و پل ویگنا

مایکل کیسی و پل ویگنا در این کتاب، پتانسیل بلاک چین برای بازگرداندن کنترل شخصی بر داده‌ها، دارایی‌ها و هویت افراد را توضیح می‌دهند.

آنها در این کتاب می‌نویسند: “کلاهبرداری از کارت اعتباری یک واقعیت است. بسیاری از سیستم‌های قدیمی که برای سهولت زندگی و بهبود کارایی اقتصاد طراحی شده بودند، دیگر نمی‌توانند این وظیفه را به خوبی انجام دهند. با این حال، راهی برای عبور از این مشکلات وجود دارد؛ نوعی سیستم عامل جدید با پتانسیلی برای ایجاد انقلاب در بخش‌های گسترده‌ای از اقتصاد ما، و آن هم بلاک چین است.”

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید