مجله سیمدخت
0

قابلیت استوری گزاشتن از ماه آینده به تلگرام اضافه می‌شود

بازدید 82

مدیر عامل تلگرام به طور رسمی اعلام کرده است که این پیام‌رسان در کمتر از یک ماه دیگر قابلیت استوری مشابه اینستاگرام را خواهد داشت.

پاول دورف، مدیر عامل و بنیان‌گذار تلگرام، در یک بیانیه اعلام کرده است که این اپلیکیشن پیام‌رسان در اوایل ماه آینده (اواسط تیرماه) قابلیت استوری را به خود اضافه خواهد کرد. دورف می‌گوید کاربران تلگرام به مدت سال‌ها درخواست اضافه شدن استوری به این پیام‌رسان را داشته‌اند. بنا به گفته او، بیش از نیمی از درخواست‌ها با استوری مرتبط است.

دورف افزوده است که در ابتدا تلگرام مخالفت خود را با استوری بیان کرده بود زیرا این قابلیت در تمامی پلتفرم‌های دیگر وجود دارد؛ اما در نهایت تصمیم گرفت که به درخواست کاربران پاسخ دهد.

به گزارش تک‌کرانچ، کاربران تلگرام قادر خواهند بود تا تعیین کنند که کدام افراد می‌توانند استوری‌های آن‌ها را مشاهده کنند. می‌توانید استوری‌ها را به صورت عمومی یا محدود به فهرست مخاطبین خود نشان دهید. همچنین می‌توانید فهرستی از دوستان نزدیک خود را انتخاب کنید تا استوری‌ها فقط برای آن‌ها قابل مشاهده باشند.

استوری‌های تلگرام به بالای فهرست چت‌ها اضافه خواهند شد. در صورت تمایل، شما می‌توانید استوری‌ها را به منوی “مخفی” در بخش مخاطبین خود منتقل کرده و جلوی نمایش آن‌ها در صفحه اصلی را بگیرید.

تلگرام اعلام می‌کند که کاربران می‌توانند کپشن و لینک به استوری‌های خود اضافه کنند و همچنین امکان تگ کردن کاربران دیگر در استوری وجود دارد. بخش استوری تلگرام قابلیتی مشابه اپلیکیشن BeReal دارد و به شما اجازه می‌دهد عکس و فیلم را به صورت همزمان از طریق دوربین سلفی و پشتی بگیرید.

کاربران می‌توانند زمان انقضای استوری را از بین حالت‌های ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت تعیین کنند. مشابه قابلیت های‌لایت‌های اینستاگرام، کاربران تلگرام همچنین می‌توانند استوری‌ها را به صورت دائمی در صفحه پروفایل نمایش دهند. دورف می‌گوید که این قابلیت باعث می‌شود پروفایل‌های تلگرام “زنده و پویا” باشند.

همچنین، تلگرام در آینده قصد دارد ارسال پست‌های کانال را در استوری‌ها ممکن سازد. بر اساس گفته پاول دورف، این قابلیت باعث می‌شود وایرال شدن در تلگرام بسیار آسان‌تر باشد. مدیر عامل تلگرام می‌گوید که استوری به عنوان آغازگر عصر جدیدی در تاریخ تلگرام عمل کرده است. برای مشاهده رابط کاربری بخش استوری تلگرام می‌توانید این ویدیو را در کانال پاول دورف مشاهده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید