مجله سیمدخت
0

تلگرام تأیید کرد: امکان استفاده از استوری «به‌زودی» برای تمامی کاربران فراهم می‌شود.

بازدید 87

استوری‌های تلگرام اکنون برای کلیه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد، اما تا قبل از این، ارسال استوری مشروط به خرید اشتراک پریمیوم بود. تلگرام این تغییر را اعلام کرده و تأیید کرده است که استوری «به‌زودی» برای تمام کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

پیش‌تر وعده داده شده بود که تلگرام به‌زودی از امکان استفاده از استوری پشتیبانی خواهد کرد و سرانجام این امکان به این پیام‌رسان اضافه شده است. اما در ابتدا، این امکان فقط برای کاربرانی که اشتراک پریمیوم تلگرام را خریداری کرده‌اند، قابل استفاده بود.

تلگرام نسبت به پرسش‌های چند کاربر در توییتر تأیید کرده که به‌زودی استوری برای تمامی کاربران قابل دسترسی خواهد بود. همچنین، اکانت توییتری تلگرام در پاسخ به یک کاربر دیگر اعلام کرده که استوری در تلگرام در این ماه تنها برای کاربران اشتراکی قابل استفاده است و به احتمال زیاد هنگام ورود به ماه جدید، برای تمامی کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، اظهار داشته است که او و تیمش از ابتدا نگرانی‌هایی درباره استوری داشته‌اند، زیرا اکثر شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم کرده‌اند. اما در نهایت، به خاطر درخواست‌های بسیاری از کاربرانشان، تصمیم به اضافه کردن این امکان گرفته‌اند.

در بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی، استوری‌ها به‌مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شوند. اما کاربران تلگرام می‌توانند زمان نمایش استوری‌ها را به‌صورت اختیاری تنظیم کنند؛ این به این معناست که می‌توانند استوری‌ها را برای ۶ ساعت، ۱۲ ساعت، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت نمایش دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید