مجله سیمدخت
0

ایلان ماسک: ایکس ممکن است شکست بخورد

بازدید 71

ایلان ماسک به اظهاراتی پرداخته که ایکس (سابقاً توییتر) ممکن است با شکست مواجه شود، اما خود و تیمش تصمیم دارند به بهبود این شبکه اجتماعی ادامه دهند.

ایلان ماسک، صاحب ایکس، به اقرار پرداخته که وضعیت این شبکه اجتماعی به شکست ممکنی می‌انجامد و در آینده به عنوان یادگاری می‌ماند.

در یک ارسال جدید، ماسک اعلام کرده که هیچ شبکه اجتماعی بی‌عیب و نقصی وجود ندارد، اما ایکس بر نقشه‌ی پیشرفت قرار دارد: “همان‌طور که بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند، ممکن است ما با شکست مواجه شویم؛ اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداقل یک شبکه اجتماعی عالی را به وجود آوریم.”

این احتمال شکست ایکس در زبان ایلان ماسک بیان می‌شود که به علت مشکلاتی که این شبکه اجتماعی در چند روز اخیر با آن مواجه شده بود. در یک باگ عجیب، برخی از تصاویر و لینک‌های پست‌های قبل از دسامبر ۲۰۱۴ حذف شده بودند. این مشکل به نظر می‌رسد به ابزار کوتاه‌کننده لینک مرتبط بوده است و در حال حاضر تصحیح شده است.

خبر از وقوع باگ جدید در ایکس بسیار مورد توجه قرار گرفت، زیرا در میان تصاویر حذف‌شده، نمونه‌های بسیار شناخته‌شده قابل مشاهده بودند؛ از جمله تصویر سلفی الن دی‌جنرس در مراسم اسکار که پربازنشر‌ترین تصویر ایکس به حساب می‌آمد.

این بار نخستین نیست که ایلان ماسک به احتمال شکست ایکس اشاره می‌کند. او بلافاصله پس از انتقال مالکیت ایکس، اظهار داشته بود که اگر تغییرات اساسی انجام نشود، این شبکه اجتماعی به شکست می‌انجامد.

ایلان ماسک از زمان تصاحب ایکس، این شبکه اجتماعی را به طرز چشمگیری تحت تغییر قرار داده است. او پس از تغییر نیروها و اصلاح ساختار، تغییرات اساسی در فید اصلی ایجاد کرده و با بهبود بخش‌های مختلف، در نهایت لوگو و نام آن نیز را تغییر داده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید