یکی از بازیکنانی که به بازی دسترسی دارد، توجه کرده است که در طراحی مراحل کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تناقضهای عجیبی وجود دارد.
بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 چند روز دیگر به طور رسمی در سراسر جهان عرضه میشود، اما برخی از کاربرانی که آن را پیشخرید کردهاند، اکنون به مراحل کمپین دسترسی دارند. از نظر بازخوردهایی که از سوی آنها دریافت شده، بخش داستانی این نسخه جدید بازی Call of Duty قابلیت اخذ عنوان “بدترین کمپین در سری” را دارد؛ چرا که نه تنها داستان جذابیت خاصی ندارد، بلکه با گذشت ۴ الی ۵ ساعت میتوان آن را به پایان برد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (سابقه توییتر) با نام ProReborn، اخیراً به یک تناقض عجیب در طراحی مراحل کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اشاره کرده است. در مرحلهای به نام “Deep Cover”، کاربر باید بدون ایجاد سر و صدا یا هر گونه جلب توجه به پایگاه دشمن نفوذ کند. جالب اینجاست که اگر کاربر هر گونه حرکتی انجام دهد و آژیر به صدا درآورد، بعد از مدت کوتاهی بدون هیچ دلیلی میمیرد.
با توجه به اینکه کاربر در این عملیات تنها است، ممکن است برخی از بازیکنان فکر کنند این موضوع دلیلی بر تمرکز تیم توسعه در جهت واقعیتپذیری بازی است؛ یک ویژگی که تاکید دارد یک سرباز هر چقدر هم ماهر باشد، نمیتواند یک پایگاه را به تنهایی برباید. این تناقضها در مراحل “Deep Cover” و “Payload” و همچنین کشته شدن پروتاگونیست در مرحله “Deep Cover” بدون هیچ دلیل منطقی دیگری وجود دارد و باعث اعتراض بازیکنان شده است. البته، وجود محدودیتها در مراحل خطی بازیهای داستانی نادر نیست، اما سازندگان معمولاً دلایل منطقی برای اینگونه محدودیتها ارائه میدهند.
بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در روز جمعه به بازار عرضه خواهد شد.
نظرات کاربران