مجله سیمدخت
0

خرید ساعت مچی نگین دار

ساعت مچی نگین دار
بازدید 57

افراد زیادی هستند که بدنبال درخشش ساعت روی دستانشان هستند و برای این افراد ما ساعت مچی نگین دار را پیشنهاد می کنیم. فرقی نمی کند چه آقایان و چه خانم ها به ساعت مچی نگین دار علاقه مند هستند. برای همین سازندگان ساعت هم به این سلیقه احترام گذاشته اند و ساعت‌های زنانه و مردانه مختلفی که نگین داشته باشند تولید کرده اند. البته از ساعت‌های خیلی نگین کار شده در آن ها موجود هست تا ساعت های تک نگین که جزو این دسته قرار می گیرند. در این نوشته سعی داریم به مدلهای مختلف ساعت مچی نگین دار بیشتر بپردازیم.

انواع ساعت مچی نگین دار زنانه

ساعت‌های نگین دار زنانه با برندهای مختلف و مشهوری طراحی و تولید می شوند که به برخی مدلهای خاص آن اشاره میکنیم. برای شروع به سراغ ساعت نگین دار رولکس می رویم. ساعت های رولکس با توجه به قیمت بالایی که دارند جزو دسته ساعت های لاکچری محسوب می‌ شوند.

رولکس نگین دار زنانه زیبایی و جلوه بسیار خاصی دارد که شما در کمتر ساعتی آن را خواهید دید. البته خود رولکس هم مدلهای مختلف دارد که شامل رولکس های فول نگین که مدل day date 36 از جمله مدلهای خاص این سبک از طراحی می باشد. مدلهای دیگری مانند day date 40 و date just 36 نیز از جمله مدلهای نگین دار رولکس محسوب میشوند که بسیار گران قیمت هستند. البته در بازار مدلهای فیک این برند نیز موجود است که متاسفانه کیفیت خوب ندارد و بعد از گذشت مدتی رنگ آن از بین می رود و کدر میشود برای همین خرید آن هرگز پیشنهاد نمیشود.

اگر نمی خواهید برای خرید ساعت نگین دار زنانه هزینه زیادی کنید بهتر است به سراغ برند غیر از رولکس بروید. مثلا سراغ مدلهای مختلف تیسوت یا سیکو بروید و ساعت نگین دار بخرید. به عنوان مثال می توانید سراغ سری دیاموند سیکو بروید که معروف به ساعت‌های نگین دار سیکو هستند. باز بسته به سلیقه خودتان حتی در برندهایی مثل کاسیو، اوماکس، کیو اند کیو هم ساعت های نگین دار وجود دارد اما سری خاصی معروف به نگین دار در این برندها موجود نیست.

ساعت مچی نگین دار

قیمت ساعت مچی نگین دار

ساعت مچی های نگین دار قیمت های متفاوتی دارند. علت اختلاف قیمت نوع متریال مورد استفاده در ساعت است. مثلا برندهای اقتصادی هرچند ساعت های با کیفتی هستند اما قطعا نوع متریال مورد استفاده در آن ها بسیار متفاوت از ساعت های با قیمت بالاست. استفاده از جنس نگین کار شده در ساعت، نوع مخراج کاری نگین، جنس قاب ساعت، جنس شیشه ساعت و… همگی از عوامل موثر در قیمت ساعت مچی نگین دار است. البته که اسم برند هم در این مورد بسیار موثر است.

ساعت نگین دار مجلسی

بعضی ها فکر می کنند اگر ساعتشان نگین های زیادی داشته باشد یا به اصطلاح پر نگین باشد، می توانند از آن در مجالس استفاده کنند. در صورتیکه، اینچنین نیست. ظرافت کار شدن نگین و نوع نگین کار شده از تعداد نگین ها مهم تر است. یعنی درخشش ساعت روی دست شما بسیار مهم است اما زمانیکه این درخشش با زیبایی و ظرافت چشم نواز باشد. برای همین در خرید ساعت نگین دار مجلسی بسیار دقت کنید هر چند که سلیقه دخیل است اما اصول را مد نظر قرار دهید.

ساعت زنانه نگین دار طلایی

خیلی از خانم‌ ها به دنبال خرید ساعت طلایی نگین دار هستند، زیرا در درجه اول می توانند با طلا و جواهر خود ست کنند، در درجه دوم درخشش بسیار خوبی را داشته باشد. البته که این مورد هم سلیقه ای است. اما فرق چندانی بین ساعت نقره یا طلایی نیست. اگر ساعت نقره ای نگین دار هم تهیه کنید می توانید آن را با جواهرات سفید رنگ خود ست کنید و الزامی نیست که ساعت نگین دار شما حتما طلایی باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید