مجله سیمدخت
0

متا، آینده‌نگاری علمی‌تخیلی را به واقعیت می‌رساند

بازدید 96

منابع آگاه اعلام کرده‌اند: در سال ۲۰۲۵، متا عینک هوشمند جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد که مانند آن را تاکنون فقط در فیلم‌های علمی‌تخیلی دیده‌ایم.

شرکت‌های متا و اپل در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی هدست‌های واقعیت ترکیبی هستند، اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد محصولات جدیدشان منتشر نشده است. هدست کوئست ۳، که به زودی وارد بازار می‌شود، قیمتی بسیار پایین‌تر از اپل ویژن پرو دارد (۵۰۰ دلار در مقابل ۳٬۵۰۰ دلار)، اما اخیراً با افزایش قیمت نسبت به نسل قبلی‌اش مواجه شده است.

منابع نشان می‌دهند که متا قصد دارد با کاهش قیمت عینک هوشمند خود به ۳۰۰ دلار، توجه بیشتری را جلب کند. همچنین، این شرکت در حال کار بر روی عینک هوشمندی است که کمترین وزن و ابعاد را داشته باشد تا کاربران بتوانند آن را به‌طور راحت در طول روز استفاده کنند.

به نقل از منابع داخلی اپل، این شرکت اطمینان دارد که محصول خود را از متا بهتر ارائه خواهد کرد، اما یکی از کارمندان متا به خبرگزاری بلومبرگ اظهار کرده است که آن‌ها در مقابل اپل نگران هستند. امیدواری متا این است که علاوه بر عرضه‌ی مدل‌های گران‌قیمت، محصولات ارزان‌تری نیز در اختیار مردم قرار دهد.

به نظر می‌رسد که این رقابت بین متا و اپل در زمینه‌ی عینک‌های هوشمند، با ارائه‌ی مدل‌های مختلف و با کیفیت، در سال‌های آینده به یک مرحله‌ی جدید خواهد رسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید