مجله سیمدخت
0

شیائومی، تسلا را به چالش می‌کشد

بازدید 72

با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، شیائومی قصد دارد خودروی برقی خود را در دو مدل مختلف به بازار عرضه کند.

اولین خودروی برقی شیائومی در دو نسخه معمولی و ویژه با دامنه حرکتی بیشتر (به احتمال زیاد با موتور هیبریدی) منتشر خواهد شد. بر اساس ادعای Pandaily، یکی از مدل‌ها صرفاً بر پایه باتری عمل خواهد کرد و مدل دیگر با ادغام طراحی هیبریدی، دامنه حرکتی گسترده‌تری را ارائه خواهد داد.

شیائومی، که به عنوان یکی از برندهای مطرح در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، در حال حاضر تلاش می‌کند با استخدام بسیاری از مهندسان در چین، دامنه حرکتی خودروی برقی خود را افزایش دهد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که مدل پایه از باتری ۴۰۰ ولتی و مدل دوم از باتری ۸۰۰ ولتی استفاده خواهد کرد.

مدل ویژه این خودرو از رنج اکستندر ۱٫۵ لیتری برقی و باتری بزرگ بهره خواهد برد. رنج اکستندر برقی، یک موتور بنزینی است که با شارژ کردن باتری، دامنه حرکتی خودروهای برقی را افزایش می‌دهد. این تغییرات نشان از تدابیر منطقی شیائومی در راستای جلب توجه مشتریان به خرید خودروی برقی خود دارد.

خودروی برقی اولین شیائومی طراحی شده به شکل یک کوپه است که در بین طرفداران نسل جدید، بسیار محبوب است. این خودرو دارای بدنه‌ای نسبتاً کوچک با ارتفاع کم و قسمت جلویی کشیده‌ای است و در میان خودروهای سدان فست‌بک قرار دارد، این ویژگی‌ها باعث می‌شوند خودروی مورد نظر طراحی اسپرت داشته باشد.

نام خودروی شیائومی به تازگی در دیتابیس انجمن Bluetooth SIG ثبت شده است. گفته می‌شود که این خودرو از پردازنده Snapdragon 8295 از کوالکام استفاده کرده و همچنین از بلوتوث ۵٫۲، قابلیت USB Media و CarPlay اپل پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از زمان اعلام ورود به صنعت خودروسازی، پیشرفت مطلوبی در این زمینه کرده است. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۴، تولید انبو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید