مجله سیمدخت
0

اسلک از پلتفرم ایکس خارج می‌شود

بازدید 58

اِسلَک به منظور تمرکز بر روی منابعی که بیشترین استفاده را دارند، حساب کاربری خود را در ایکس (توییتر سابق) غیرفعال کرد. قبلاً این شرکت از طریق این حساب، به‌روزرسانی‌های مرتبط با مشکلات و قطعی‌های پلتفرم خود را با کاربران به اشتراک می‌گذاشت. در بیانیه‌ای، کوین آلبرز، معاون تجربه‌ی مشتریان اسلک، اعلام کرد:

“ما تصمیم به غیرفعال کردن حساب SlackStatus گرفتیم تا ارتباطات خود را در مورد حوادث، یکپارچه‌سازی و منابع را به مسائلی که بیشترین اهمیت را دارند متمرکز کنیم.”

این حساب کاربری در ایکس به‌عنوان یک وسیله مفید برای دریافت اطلاعات فوری در مورد مشکلات اسلک شناخته می‌شد. در پست جدید شرکت، توضیح داده شده است که اگر شما مایل به پیگیری وضعیت اسلک هستید، باید به صفحه‌ی اصلی اعلام وضعیت این پلتفرم مراجعه کنید.

اسلک اعلام کرده است که به هرگونه سؤال یا مشکلی از طریق حساب اصلی خود با آدرس SlackHQ پاسخ خواهد داد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از RSS و Atom برای دریافت به‌روزرسانی‌های جدید استفاده نمایند.

همچنین، برخی شرکت‌ها مانند American Express، سرمایه‌گذاری خود را در ایکس کاهش داده‌اند، به عنوان مثال، حساب AskAmex را از اوایل ماه آگوست غیرفعال کردند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید