مجله سیمدخت
0

پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی ۳ به عنوان شخصیت اصلی حضور نخواهد داشت

پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی ۳ به عنوان شخصیت اصلی حضور نخواهد داشت
بازدید 190

یکی از اعضای استودیو اینسامنیاک گیمز در گفت‌وگوهای اخیر با رسانه Gizmodo به توقعات مربوط به شخصیت اصلی در بازی مرد عنکبوتی 3 پاسخ داده‌اند. در فصل دوم بازی Marvel’s Spider-Man، که چند هفته پیش انحصاراً برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن 5 عرضه شد، داستان بر روی همکاری پیتر پارکر و مایلز مورالز برای مقابله با دشمنان خود، به ویژه کریون شکارچی (Kraven the Hunter)، متمرکز است. از جمله مهمترین وقایع، سیمبیوت ونوم (Venom) در داستان وارد زندگی پیتر شده و تمام جهان وی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در نهایت داستان، به خاطر تأثیرات ناشی از سیمبیوت ونوم، پیتر پارکر تصمیم می‌گیرد هویت مرد عنکبوتی (Spider-Man) را کنار بگذارد و به تمرکز خود بر روی Emily-May Foundation و رابطه عاشقانه‌اش با ام جی بپردازد. این تصمیم از سوی بن آرفمن و بریتنی موریسس، اعضای اینسامنیاک گیمز، تایید شده است.

بنظر می‌رسد که این تغییر در جهت تمرکز بر مایلز مورالز نه تنها اجتناب‌ناپذیر بلکه باعث تکامل شخصیتی مایلز نیز شده است. او که در آغاز داستان از هدف و مسیر زندگی‌اش بی‌خبر بود، در پایان بر خود تکلیف نجات شهر را به عهده گرفته و حتی در مواقعی که پیتر نیاز به کمک داشته، او را یاری کرده است.

با توجه به صحبت‌های اعضای تیم توسعه، احتمالاً پیتر پارکر به صورت حضور موقت در بازی مرد عنکبوتی 3 ظاهر خواهد شد، اما مایلز مورالز خواهد بود که داستان را به جلو ببرد. باید توجه داشت که تایید رسمی برای ساخت بازی Spider-Man 3 هنوز صورت نگرفته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید