مجله سیمدخت
0

Splinter Cell: بازگشت تاریکی با انقلابی در مخفی‌کاری!

Splinter Cell: بازگشت تاریکی با انقلابی در مخفی‌کاری!
بازدید 64

در بازی “اسپلینتر سل ریمیک”، دشمنان ممکن است از طریق انعکاس تصویر در پنجره‌ها، آینه‌ها و موارد دیگر گیمر را شناسایی کنند. این بازی که یکی از برجسته‌ترین آثار در دست تولید شرکت یوبی‌سافت است، توسط طرفداران بسیاری انتظار می‌رود. با توجه به برگزاری رویداد یوبی‌سافت فوروارد در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، احتمالاً تریلر جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد. افشاگرهای معتبری اطلاعات جدیدی از مکانیک‌های مخفی‌کاری ریمیک این بازی را منتشر کرده‌اند.

به گفتهٔ یکی از افشاگرهای معتبر به نام “ویسرال”، “اسپلینتر سل ریمیک” از بازتاب‌های پرتویابی‌شده در گیم‌پلی مخفی‌کاری استفاده می‌کند. این فناوری در بسیاری از بازی‌ها استفاده شده است، اما به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد با این بازی، گام‌های بزرگی در جلویی باشد. این افشاگر توضیح می‌دهد که در این نسخه، دشمنان می‌توانند گیمرها را ازطریق انعکاس تصویر در پنجره‌ها، آینه‌ها و موارد دیگر شناسایی کنند.

این موضوع رویارویی با دشمنان را متحول می‌کند و تأثیر محیط بر گیم‌پلی را افزایش می‌دهد. همچنین، با توجه به اینکه “اسپلینتر سل ریمیک” احتمالاً دارای سیستم نشانه‌گذاری نسخه‌های قبلی است، استفاده از رهگیری پرتو می‌تواند به کمک گیمرها در شناسایی سریع‌تر دشمنان باشد. مجموعه “اسپلینتر سل” در بین بهترین آثار مخفی‌کاری قرار دارد؛ بنابراین، شایسته است که شاهد نوآوری‌هایی در گیم‌پلی ریمیک این بازی با استفاده از رهگیری پرتو باشیم.

آگهی استخدامی یوبی‌سافت در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد داستان “اسپلینتر سل ریمیک” را با توجه به نیازهای مخاطبان به‌روزرسانی کند. این آگهی اظهار می‌کند: “از نخستین بازی اسپلینتر سل به‌عنوان مبنایی برای بازنویسی و به‌روزرسانی داستان برای مخاطبان امروزی استفاده می‌کنیم. ضمن حفظ ماهیت و درون مایه بازی اصلی، به بررسی کاراکترها و جهان می‌پردازیم تا آن‌ها را منحصربه‌فرد و باورپذیرتر کنیم. شما به‌عنوان نویسنده به تیم روایت داستان می‌پیوندید و به خلق یک تجربه روایی منسجم و گیرا کمک می‌کنید.”

Splinter Cell با استفاده از موتور Snowdrop برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X | S دوباره ساخته می‌شود. این نسخه ارتقاء یافته از نظر جلوه‌های بصری و گیم‌پلی مخفی‌کاری را فراهم می‌کند. تیم توسعه امیدوار است که بازی را به گونه‌ای طراحی کند که حتی بدون نیاز به کشتن یک دشمن هم تکمیل شود. اگرچه زمان انتشار بازی هنوز مشخص نیست، تام هندرسون اظهار می‌کند که طرفداران نباید تا سال‌های ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتظر تجربه آن باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *