مجله سیمدخت
0

ایران میزبان نخستین سالانه بین‌المللی آبرنگ

ایران میزبان نخستین سالانه بین‌المللی آبرنگ
بازدید 39

۲۰۰ اثر از ۲۴ کشور در نگارخانه لاله و باغ موزه هنر ایرانی به نمایش درمی‌آید.

گالری ساره مسکو با همکاری نگارخانه لاله و باغ موزه هنر ایرانی، میزبان اولین سالانه بین‌المللی آبرنگ ایران خواهد بود. این رویداد هنری که با نمایش ۲۰۰ اثر منتخب از هنرمندان برجسته ۲۴ کشور جهان برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای تبادل فرهنگی و آشنایی با گرایش‌ها و نوآوری‌های مختلف در هنر آبرنگ به ‌وجود می‌آورد.

محمدعلی سعیدی، مدیر نگارخانه لاله، برگزاری این نمایشگاه را گامی مهم در راستای تحقق دیپلماسی فرهنگی و هم‌افزایی بین هنرمندان ملل مختلف می‌داند. او معتقد است هنر آبرنگ به مثابه پلی میان فرهنگ‌ها عمل می‌کند و زمینه را برای اشتراک ارزش‌ها و دستاوردهای هنری فراهم می‌سازد.

علاوه بر نمایش آثار هنرمندان خارجی، این رویداد فرصتی ارزشمند برای هنرمندان ایرانی نیز فراهم می‌کند تا از نزدیک با تکنیک‌ها و سبک‌های نوین آبرنگ در سراسر جهان آشنا شوند.

نمایشگاه اولین سالانه بین‌المللی آبرنگ ایران در تاریخ ۷ و ۸ تیرماه به ترتیب در باغ موزه هنر ایرانی و نگارخانه لاله افتتاح خواهد شد. علاقمندان به هنر می‌توانند از تاریخ ۸ تا ۱۹ تیرماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱ ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

آدرس‌:

  • باغ موزه هنر ایرانی: میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصود بیگ)، خیابان دکتر حسابی، تلفن: ۲۲۶۸۶۰۶۶
  • نگارخانه لاله: تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله، نگارخانه لاله، تلفن: ۸۸۹۶۰۴۹۲

این رویداد هنری فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به هنر آبرنگ است تا از آثار هنرمندان برجسته جهان دیدن کنند و با گرایش‌ها و نوآوری‌های این رشته هنری آشنا شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید