مجله سیمدخت
0

دفاع کارگردان Helldivers 2 از سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

دفاع کارگردان Helldivers 2 از سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree
بازدید 44

کارگردان بازی Helldivers 2 از استودیو فرام‌سافتور از میزان دشواری بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرد.

یوهان پیلشتدت، کارگردان بازی Helldivers 2 از استودیو فرام سافتور، اخیراً از سطح دشواری بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرده است. او در توییتر به کاربری که از سختی این بسته الحاقی شکایت کرده بود، پاسخ داد. از زمان عرضه این DLC، موضوع دشواری آن یکی از بحث‌های مهم دنیای گیمینگ بوده است.

پیلشتدت ابتدا نوشت که فرام سافتور باس‌ها را بدون دلیل سخت طراحی نمی‌کند، بلکه هدف استودیو ایجاد احساس موفقیت در بازیکنان است: «بله، این هزار درصد درست است. طراحی مناسب بازی بیش از هر چیز دیگری باعث برانگیختن احساسات می‌شود.»

یکی از کاربران توییتر در پاسخ نوشت: «مشکل این فلسفه طراحی این است که فقط برای گروه خاصی از بازیکنان مناسب است. من Dark Souls 1 را بازی کردم و پس از شکست دادن چندین باس اول، متوجه شدم جذاب یا پاداش‌دهنده نیست. فقط احساس راحتی داشتم، نه رضایت. به همین دلیل دیگر دارک سولز بازی نکردم.»

پیلشتدت به او پاسخ داد: «یک بازی که برای همه طراحی شده باشد، برای هیچ‌کس جذاب نیست. همیشه باید نیازهای مخاطبان خاصی را برآورده کنید.» این نظر او با روش استودیو Arrowhead Games، سازنده هل‌دایورز ۲، همخوانی دارد.

دفاع کارگردان Helldivers 2 از سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

بازی‌های فرام سافتور مانند الدن رینگ، Bloodborne، دارک سولز و Sekiro: Shadows Die Twice به‌خاطر دشواری بالای خود معروف هستند و در عین حال به‌خاطر طراحی کلی، از جمله سطح دشواری، مورد تحسین قرار گرفته‌اند. با این حال، برخی از افرادی که DLC بازی الدن رینگ را خریداری کردند، از میزان دشواری آن شکایت کردند و این بسته الحاقی به‌دلیل همین دشواری و مشکلات فنی در استیم نقدهای منفی زیادی دریافت کرد.

با این‌وجود، هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیو فرام سافتور، از ایده‌آل‌های خود فاصله نگرفته و اظهار داشته است که آسان‌تر کردن بازی موجب تخریب آن خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید