مجله سیمدخت
0

هیچ ماموریتی در Avowed شبیه به دیگری نیست

هیچ ماموریتی در Avowed شبیه به دیگری نیست
بازدید 43

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده است که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتوای اصلی و جانبی به صورت مستقل طراحی شده‌اند.

بازی Avowed که در دنیای Eora، جهان مشترک با بازی Pillars of Eternity، قرار دارد، امسال منتشر خواهد شد. کری پتل، کارگردان این بازی، با انجام مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌ها تلاش کرده است تا این بازی را بیشتر معرفی کند. او در این مصاحبه‌ها به جنبه‌های مختلف گیم‌پلی اشاره کرده تا به گیمرها اطمینان دهد که محتواهای فرعی نیز به اندازه بخش اصلی بازی تعاملی و جذاب هستند.

کری پتل و مت هنسن، کارگردان هنری بازی، پیش از این درباره المان‌های بزرگ گیم‌پلی این بازی صحبت کرده و بیان کرده بودند که همراهان شما در بازی نقشی کلیدی و مهم در جریان داستان، مبارزات، و سیستم تصمیم‌گیری اخلاق‌محور دارند. تیم استودیوی آبسیدین در تلاش است تا بازی Avowed را تا حد ممکن برای طرفداران ژانر فانتزی تعاملی و در دسترس قرار دهد و با رعایت توازن در مأموریت‌های بزرگ و کوچک، تمام بخش‌های بازی را جذاب کند.

هیچ ماموریتی در Avowed شبیه به دیگری نیست

پتل و گیب پارامو، کارگردان بخش گیم‌پلی، در مصاحبه‌ای با رسانه ویندوز سنترال درباره انتخاب‌ها و عواقب آن‌ها، آزادی عمل بازیکنان و همراهان آن‌ها و همچنین بازخورد انجمن طرفداران بازی صحبت کردند. پتل همچنین به داستان تکاملی بازی در Living Lands اشاره کرد که با تصمیمات معنی‌دار بازیکن پر شده است و کوئست‌های کوچک و بزرگ را براساس همین تصمیمات در مسیر گیمر قرار می‌دهد.

او در اینباره گفت: «بازیکن باید در مسیر خود در جریان کوئست‌های فرعی و حتی در لحظاتی کوچکی که در جریان گشت‌و‌گذار در محیط بازی پیش می‌آید، تصمیماتی را بگیرد.» او همچنین گفت برخلاف دیگر بازی‌ها که برای بخش فرعی بازی از داستان‌های اضافی و غیرمهم استفاده می‌کنند، در Avowed تمرکز تیم توسعه‌دهنده بازی به یک اندازه روی داستان اصلی و بخش فرعی بوده است. پتل در ادامه گفت:

«ما هر چیزی را که در بازی است می‌خواستیم که باشد و جلوی چشم بازیکنان هم باشد تا ارزش زمانی‌که می‌گذارند داشته باشد. بعضی از این تجربه‌ها بزرگ هستند و بعضی نیز کوچک‌تر اما همه آن‌ها متمایز هستند. هیچ‌کدام از آن‌ها کپی نشده‌اند و همه آن‌ها محتوایی هستند که باعث تعامل بیشتر بازیکن با جهان بازی می‌شود و این شانس را به آن‌ها می‌دهد تا شخصیت خود را به خوبی نقش‌آفرینی کنند.»

هیچ ماموریتی در Avowed شبیه به دیگری نیست

پس از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی در اوایل سال ۲۰۲۴، بازخوردها نسبت به بازی متناقض بود، به‌ویژه در مورد بخش مبارزات سخت آن، که نظرات منفی زیادی دریافت کرد. این امر باعث شد تیم سازنده توجه بیشتری به توسعه این بخش داشته باشد. گیب پارامو در این باره گفت: «این بخش به نظر ما خوب بود، اما باید زودتر به بهبود آن می‌پرداختیم.» به نظر می‌رسد استودیو معتقد بود که بخش مبارزات به اندازه کافی خوب بوده که در شوکیس به نمایش گذاشته شوند.

در تریلری که در شوکیس ایکس‌باکس ۲۰۲۴ از بازی به نمایش درآمد و جزئیات بیشتری از گیم‌پلی بازی Avowed نشان داده شد، می‌توان پیشرفت چشمگیری را در بخش مبارزات مشاهده کرد. استودیو آبسیدین تحلیل‌های مختلفی انجام داده و روی ارتقای حس بازیکنان در چرخاندن اسلحه‌ها و لحظه وارد شدن ضربه‌ها کار کرده است، که در نهایت به بهبود بخش مبارزات بازی منجر شده است.

بر اساس شایعات، بازی Avowed قرار است در تاریخ ۲۲ آبان امسال منتشر شود، اما این تاریخ رسماً تأیید نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *