مجله سیمدخت
0

لاک‌پشت‌های نینجا به دنیای PC باز می‌گردند!

لاک‌پشت‌های نینجا به دنیای PC باز می‌گردند!
بازدید 34

استودیوی Super Evil Megacorp اعلام کرد که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate از استودیو Super Evil Megacorp هفته آینده برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد تا کاربران این پلتفرم نیز بتوانند همراه با دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو و دستگاه‌های اپل به تجربه آن بپردازند.

در حال حاضر، Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate به فروشگاه استیم اضافه شده است که حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را نیز معرفی کرده است. کاربران کامپیوتر برای اجرای این بازی به یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند.

توسعه‌دهنده بازی تأیید کرده است که نسخه نینتندو سوییچ بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate در زمان عرضه از کو-آپ محلی تا چهار نفره پشتیبانی خواهد کرد. ایان فیلدینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بزرگ‌ترین درخواست جامعه طرفداران، افزودن حالت کو-آپ بود تا بتوانند با دوستان و خانواده به تجربه بازی بپردازند.»

استودیوی Super Evil Megacorp تریلر جدیدی از بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate منتشر کرده است که به نمایش حالت کو-آپ محلی می‌پردازد. این بازی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۳ (۱۷ جولای ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و داستان تلاش لاک‌پشت‌های نینجا برای نجات استاد اسپلینتر از دست شردر را روایت می‌کند.

در بازی اکشن نقش‌آفرینی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate، دروازه‌های عجیب‌وغریبی ظاهر می‌شوند که به ساختار روگ‌لایک بازی کاملاً می‌پردازند. هر دور بازی به‌خاطر چیدمان تصادفی اتاق‌ها با دور قبلی متفاوت است و هر یک از لاک‌پشت‌های نینجا توانایی‌های منحصربه‌فردی برای ارتقا دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید