مجله سیمدخت
0

ظاهری نو برای The First Descendant: آیکون ها به روز می شوند!

ظاهری نو برای The First Descendant: آیکون ها به روز می شوند!
بازدید 31

پس از حواشی مربوط به شباهت آیکون‌های بازی The First Descendant با بازی Destiny 2، قرار است این آیکون‌ها تغییر کنند.

بازی The First Descendant یک لوتر شوتر جدید از استودیوی کره‌ای نکسون است. این تیم به‌خاطر آثار لایو سرویس موفق خود شناخته می‌شود، اما در این بازی‌ها از روش‌های بحث‌برانگیزی نیز استفاده کرده‌اند. نکسون در گذشته به دلیل استفاده از ریزپرداخت‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما آخرین حاشیه پیرامون این تیم به اتهام سرقت ادبی مربوط می‌شود. اخیراً رسانه فوربس در گزارشی به شباهت‌های زیاد آیکون‌های The First Descendant با Destiny 2 اشاره کرده و مدعی شده بود که این آیکون‌ها تنها تغییرات جزئی داشته‌اند.

گزارش دیگری از رسانه IGN اشاره کرده که شاید این شباهت به دلیل یک اشتباه رخ داده باشد؛ زیرا به نظر می‌رسد یک پایگاه بزرگ آیکون‌ها این موارد را از بانجی و دیگر تیم‌ها سرقت می‌کند. در هر صورت، چه نکسون آیکون‌ها را مستقیماً از Destiny برداشته باشد و چه از این وبسایت، قرار است برای جلوگیری از حواشی بیشتر، تغییراتی در بازی خود اعمال کند.

ظاهری نو برای The First Descendant: آیکون ها به روز می شوند!

نکسون در بیانیه خود نوشت: «بازی The First Descendant با احترام عمیقی نسبت به سایر آثار این ژانر، به‌ویژه Destiny 2 که یک لوتر شوتر مشهور است، ساخته شده است. تیم ما Destiny 2 را مورد ستایش و احترام قرار داده و از آن به‌عنوان منبع الهام استفاده کرده است. ما نگرانی‌های مطرح‌شده را جدی گرفتیم و تصمیم به اعمال تغییراتی گرفته‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تصاویر مشابه به هویت بازی ما منعکس می‌شوند. ما همچنان به بهبود این اثر برای طرفداران ژانر لوتر شوتر ادامه خواهیم داد.»

وبسایت دیتابیس آیکون‌های Icon Duck یک سایت اپن سورس است و ادعا می‌کند که تمامی آیکون‌های موجود در آن برای استفاده تجاری یا شخصی مجاز هستند. اما پس از این حواشی، ممکن است استودیوهای بیشتری توجه خود را به آن معطوف کنند. به عنوان مثال، شرکت پوکمون ممکن است پس از مشاهده آیکون‌های پوکمون در این سایت، اقدام به شکایت علیه آن‌ها کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید