مجله سیمدخت
0

تکنلند سیاست دورکاری را محدود می‌کند.

تکنلند سیاست دورکاری را محدود می‌کند.
بازدید 31

شرکت Techland در جدیدترین بیانیه‌ی خود اعلام کرد که بیشتر کارمندانش باید به‌صورت حضوری به کار خود ادامه دهند.

به نظر می‌رسد که شرکت Techland «به‌طور غیرمنتظره و بدون مشورت» به‌تازگی دستور «بازگشت به دفتر» را صادر کرده است. این شرکت از کارکنان خواسته است که از دورکاری به فعالیت حضوری تغییر وضعیت دهند. این تصمیم نگرانی‌هایی را درباره شرایط و امکانات نامناسب محیط کار در بین کارمندان به وجود آورده است. پیش‌تر، شیوع ویروس کووید ۱۹ باعث شد که بسیاری از مشاغل به دورکاری روی بیاورند و این وضعیت برای بسیاری از استودیوها به تصمیمی دائمی تبدیل شد.

این تغییر موجب شد که بسیاری از سازندگان تیم‌های دورکار تشکیل دهند. اکنون با کاهش نگرانی‌های ناشی از این ویروس، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به کار حضوری بازگشته‌اند. شرکت‌هایی مانند راک‌استار که دلیل این بازگشت را امنیت عنوان کرده است و یوبیسافت که از کارکنان خود خواسته در یکی از دفاتر نزدیک به کار ادامه دهند.

تکنلند سیاست دورکاری را محدود می‌کند.

با افزایش نگرانی‌های مالی پیرامون کمبود نیرو در دفترهای مختلف و بسته شدن استودیوها، این تصمیمات جدی‌تر شدند. شرکت‌های مختلف برای جبران هزینه‌ها، به‌جای اجبار نیروها به بازگشت به محیط کاری، مجبور به بستن دفترهای خود شدند. تک‌لند در راستای درخواست بازگشت کارکنان خود اظهار داشت: «با اینکه دورکاری همچنان یکی از گزینه‌های کارکنان باقی خواهد ماند، بسیاری از موقعیت‌های شغلی خود را به حضوری یا ترکیبی تغییر خواهیم داد.

کارمندانی که فاصله کمی با دفترهای ما دارند، سه روز در هفته به فعالیت حضوری خود ادامه خواهند داد. همچنین از افرادی که از کشورهای دیگر با ما همکاری می‌کنند، درخواست می‌کنیم که به‌صورت مرتب به دفتر مراجعه کنند تا بتوانیم ارتباطی قوی‌تر بسازیم.»

گزارش‌های مختلف از شرایط نامساعد این شرکت برای فعالیت حضوری کارکنان خبر می‌دهد؛ مانند امکانات ناکافی اتاق‌های کنفرانس و محدودیت سرویس‌های بهداشتی که با وجود «نیروهای زیاد» نیز بدتر خواهد شد. این شرکت در حال حاضر مشغول توسعه یک بازی جهان‌باز فانتزی در سبک نقش‌آفرینی است، اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید