مجله سیمدخت
0

بازی “مرد خسته”: کمدی جدیدی که منتظرش بودید!

بازی "مرد خسته": کمدی جدیدی که منتظرش بودید!
بازدید 38

استودیو Candleman Games اعلام کرده است که بازی خنده‌دار Exhausted Man، که زندگی پر از خستگی را به تصویر می‌کشد، در تاریخ ۲۵ جولای (۴ مرداد) منتشر خواهد شد.

این بازی به عنوان یک بازی سیتکام پوچ شناخته می‌شود و از طریق تریلر آن، به نظر می‌رسد که نشان دهنده روزمرگی‌های زندگی از دید یک فرد شدیدا خسته است. در این بازی، شخصیت اصلی تنها می‌تواند خزد و تمام کارها را در حالت دراز کشیده انجام دهد. ژائو مینگ، بنیان‌گذار استودیو سازنده، درباره بازی اظهار داشته است:

«همه چیز با یک عبارت آغاز شد: “تمام شدن انرژی”. ایده به ذهنم رسید که چگونه احساس کسانی که کم انرژی هستند را به تصویر بکشم و یک شخصیت ساده ایجاد کردم که روی یک کاناپه دراز کشیده بود. با انتشار اسکرین‌شات از این موضوع، بازخوردهای خوبی دریافت کردم. این بازخوردها نه به خاطر مهارت‌های مدل‌سازی من بود، بلکه به خاطر نحوه‌ای که شخصیت خسته از خود نشان می‌داد.»

«به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک بازی با این شخصیت خسته بسازم. همه ما با احساس خستگی آشنا هستیم و در زمان‌هایی که به شدت خسته هستیم، انجام دادن کارها ایده خوبی نیست. بنابراین، شخصیت را مجبور کردم که دراز کشیده و خزد. انیمیشن خزیدن نیز با بازخوردهای خوبی همراه بود و از آنجا که مورد پسند مخاطبان بود، این ویژگی را در بازی حفظ کردم.

بازی "مرد خسته": کمدی جدیدی که منتظرش بودید!

جالب است بدانید که تیم سازنده برای انیمیشن‌های خریدن از یک کفشدوزک الهام گرفته است:

برای خزیدن، به خصوص روی دیوار‌ها، انسان باید از حشرات درس بگیرد. در ابتدا یک کفشدوزک را طراحی کردیم که می‌تواند در یک محیط سه بعدی روی هر سطحی بخزد. سر کاراکتر می‌توانست نحوه حرکت کفشدوزک را تقلید کند، اما هنوز بدن بلندی پشت سر آن وجود داشت. بنابراین از کرم کاترپیلار الهام گرفته و ویژگی به نام “استخوان‌های کاترپیلار” را پیاده‌سازی کردیم که وظیفه اتصال بدن به محیط بر اساس موقعیت سر را بر عهده دارد. بنابراین، هنگامی که شخصیتی را در حال خزیدن در بازی می‌بینید، در واقع او بر اساس عملکرد درونی یک کاترپیلار خزنده است.

قهرمان داستان برای رسیدن به هدف شب نیاز به انجام رویداد‌های مختلف دارد و وضعیت انرژی او نیز بر این اساس تغییر می‌کند. به عنوان مثال، خوردن غذا انرژی او را بالا می‌برد؛ پس از خوردن غذا، سر شخصیت طلایی می‌شود و سرعت و قدرت بیشتری بدست می‌آورد. از سوی دیگر، وقتی شخصیت یک باگ بازی را برطرف می‌کند، اثر معکوس را تجربه می‌کند؛ چهره‌اش مضطرب می‌شود و شروع به خمیازه کشیدن زیادی می‌کند.

بازی Exhausted Man در تاریخ ۴ مرداد برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

منبعGematsu

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *