مجله سیمدخت
0

سازنده Palworld: برای داشتن تجربه‌ای غنی‌تر، بازی‌های متنوعی را امتحان کنید

سازنده Palworld: برای داشتن تجربه‌ای غنی‌تر، بازی‌های متنوعی را امتحان کنید
بازدید 23

یکی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی Palworld معتقد است که تجربه‌ی مداوم یک بازی تکراری نه تنها به بازیکنان آسیب می‌زند، بلکه به صنعت ویدیوگیم نیز لطمه می‌زند.

جان باکلی، مدیر روابط عمومی استودیوی پاکت پیر و سازنده بازی Palworld که با نام «Bucky» نیز شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Going Indie به ادعایی پاسخ می‌دهد که بازی Palworld را «بازی مُرده» می‌نامد. این لقب زمانی به بازی داده شد که گفته می‌شد تعداد بازیکنان همزمان آن از ۲ میلیون در اوج خود به تنها ۶۰ هزار نفر کاهش یافته است.

باکلی توضیح می‌دهد که این بازی به‌طور عمدی هدف خاصی برای بازیکنان تعیین نمی‌کند تا برای تجربه طولانی‌مدت طراحی نشده باشد. او اشاره می‌کند که اگر بازیکنان به صورت مداوم یک بازی خاص را تجربه کنند، ناشران و توسعه‌دهندگان تمایل پیدا می‌کنند که به سمت ساخت بازی‌های لایو سرویس بروند، که این امر باعث کاهش تعداد بازی‌های جدید در بازار می‌شود. او در این باره می‌گوید:

«فکر نمی‌کنم لازم باشد که خود را مجبور به تجربه یک بازی تکراری کنید. این کار نه برای ما، نه برای توسعه‌دهندگان و نه برای گیمرها عادت سالمی نیست و به‌طور کلی به ضرر صنعت بازی‌سازی است. هرچقدر بیشتر به این رفتار ادامه دهیم، شرکت‌های بزرگ‌تر بیشتر متقاعد می‌شوند که گیمرها این روزها خواستار بازی‌های لایو سرویس هستند.»

سازنده Palworld: برای داشتن تجربه‌ای غنی‌تر، بازی‌های متنوعی را امتحان کنیدما نباید دوباره به مسیری برویم که در آن تعداد بیشتری بازی لایو سرویس بی‌روح تولید شود که پس از ۹ تا ۱۲ ماه به دلیل کاهش تعداد بازیکنان تعطیل شوند. این وضعیت به ضرر همه طرف‌هاست. باکلی به‌جای این رویکرد، از بازیکنان می‌خواهد تا به تجربه بازی‌های متنوع‌تری بپردازند، به‌ویژه بازی‌های مستقل مانند Palworld که بیشتر بر لذت و سرگرمی تمرکز دارند تا وفاداری به یک بازی خاص. او در این باره می‌گوید: «تا جایی که می‌توانید بازی‌های مستقل را تجربه کنید و بیشتر پولتان را به آثار ایندی اختصاص دهید. از کسانی که تلاش می‌کنند بازی‌های سرگرم‌کننده بسازند حمایت کنید. چه اهمیتی دارد که تنها پنج نفر یک بازی را تجربه کنند؟ مهم این است که خودتان از آن لذت ببرید. فکر نمی‌کنم نیاز باشد وضعیت را بیش از این پیچیده کنیم.»

این اولین باری نیست که باکلی درباره کاهش تعداد بازیکنان Palworld اظهارنظر می‌کند و بازیکنان را به تجربه آثار جدیدتر تشویق می‌کند. او در ماه فوریه نیز توصیه کرده بود که بازیکنان بازی‌های دیگر را امتحان کنند و منتظر آپدیت‌های بعدی Palworld نباشند. او معتقد است که کاهش تعداد بازیکنان یک بازی کاملاً طبیعی است، زیرا Palworld به گونه‌ای طراحی نشده که با محتوای جدید به حفظ بازیکنان خود بپردازد.

سازنده Palworld: برای داشتن تجربه‌ای غنی‌تر، بازی‌های متنوعی را امتحان کنید

او در این باره می‌گوید: «بازی‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند و نباید احساس بدی داشته باشید که از یک بازی به بازی دیگر منتقل می‌شوید. اگر هنوز هم در حال بازی Palworld هستید، ما از صمیم قلب قدردان شما هستیم. اگر دیگر Palworld را بازی نمی‌کنید، باز هم شما را دوست داریم و امیدواریم که روزی دوباره به آن برگردید. سعی کنید بازی‌های متنوعی را تجربه کنید و ژانرهای مختلف را امتحان کنید. در دنیای بازی‌های مستقل به دنبال جواهرات پنهان بگردید.»

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید