مجله سیمدخت
0

انتشار نسخه آزمایشی مرورگر داک داک گو برای ویندوز

بازدید 80

نسخه بتای مرورگر داک‌داک‌گو برای سیستم عامل ویندوز به‌طور رسمی منتشر شده است. داک‌داک‌گو، که به عنوان یک سرویس موتور جست‌وجو در رقابت با گوگل عمل می‌کند، مرورگر اختصاصی خود را به مدت زمان طولانی در دست توسعه قرار داده است. در سال گذشته، نسخه آزمایشی این مرورگر برای کاربران مک منتشر شده بود و اکنون کاربران ویندوز نیز می‌توانند نسخه بتا را دانلود کنند. داک‌داک‌گو این مرورگر را به عنوان “پردرخوسترین محصول خود در سال‌های اخیر” توصیف کرده است.

مرورگر داک‌داک‌گو به‌صورت پیش‌فرض از موتور جست‌وجوی خودش استفاده می‌کند و امکانات اضافی ای مانند Duck Player را داراست که تبلیغات هدفمند در یوتیوب را مسدود می‌کند و جلوی نمایش محتواهای پیشنهادی بر اساس رهگیری فعالیت‌های کاربر در وب را می‌دهد. مرورگر داک‌داک‌گو هرگونه رهگیری اطلاعات کاربر به منظور نمایش تبلیغات را متوقف می‌کند.

داک‌داک‌گو از قابلیت‌های مسدودسازی تبلیغات بسیاری برخوردار است. علاوه بر مسدودسازی تبلیغات و کوکی‌ها، این مرورگر فضای سفیدرنگی که معمولاً پس از حذف تبلیغات در وبسایت‌ها نمایش داده می‌شود را نیز حذف می‌کند. همچنین، این مرورگر دارای سیستم مدیریت رمزعبور و حفاظت از ایمیل است.

داک‌داک‌گو برای اولین بار در پایان سال ۲۰۲۱ نسخه دسکتاپ مرورگر خود را رونمایی کرد و تقریباً یک سال بعد، نسخه بتا را برای مک عرضه کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید