مجله سیمدخت
0

اولین تکنولوژی هوش مصنوعی حقوقی ایران

بازدید 80

توانمندی استفاده از مشاور یا وکیل حقوقی به صورت شخصی با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، یک تحول بزرگ است که برای نخستین بار در ایران به وقوع پیوسته است. مجموعه وکیل‌باشی، که در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک سرویس ارائه‌دهنده خدمات حقوقی آغاز به کار کرده است، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته است امکان برقراری گفتگو از طریق هوش مصنوعی را برای مشتریان خود فراهم کند.

مرتضی ناظمی مقدم، وکیل پایه یک دادگستری و بنیان‌گذار وکیل‌باشی، می‌گوید: “از ابتدا هدف ما در وکیل‌باشی این بوده است که دسترسی افراد به خدمات تخصصی حقوقی را آسان‌تر کنیم. امروز با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانیم یک تکنولوژی را به مردم ارائه دهیم که با استفاده از یک مجموعه داده‌های اختصاصی، به آنها به سادگی و با زبانی ساده، حقوق بومی و داخلی را ارائه کند و به آنها پیشنهاد‌های مناسب برای مسائل حقوقی ارائه دهد.”

به عنوان مزایای استفاده از سرویس گفتگوی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربران می‌توانند با استفاده از گفتگو با هوش مصنوعی به راحتی به اطلاعات مربوط به مسائل حقوقی و کیفری در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.
  2. امکان چت و گفتگو با هوش مصنوعی باعث می‌شود کاربران بتوانند به بهترین راه‌حل برای حل مشکل خود دست یابند.
  3. هوش مصنوعی استفاده شده در وکیل‌باشی با ارائه بهترین خدمات در دسترس، تلاش می‌کند تا نتیجه مطلوب را برای کاربر فراهم آورد.

به عنوان مثال، تصور کنید شخصی به دنبال یک قرارداد با شرایط و تعهدات خاص است، اما از جزئیات دقیق آن قرارداد و سایر نکات آن اطلاعی ندارد. استفاده از سیستم گفتگوی هوشمند وکیل‌باشی به او این امکان را می‌دهد که عنوان حقوقی صحیح فرم مورد نظر و تمام جزئیات آن را بداند و همچنین از قرارداد مربوطه که توسط سیستم گفتگوی هوشمند معرفی شده است، استفاده کند.

نسخه بتا ابزار چت هوشمند مرتبط با قراردادهای حوزه کسب و کار توسط وکیل‌باشی عرضه شده است و در طی سه ماه آینده، در زمینه‌های مختلف دیگر نیز (مانند فرم‌های قضایی، دعاوی حقوقی یا کیفری و غیره) به بازار عرضه خواهد شد.

با خرید اشتراک ویژه وکیل کارت، صاحبان کسب و کار قادر خواهند بود تا دپارتمان تخصصی حقوقی خود را به صورت آنلاین و با هزینه کمتر، با کمک متخصصان حوزه استارتاپ‌ها ایجاد کرده و کسب و کار خود را از مشکلات حقوقی محافظت کنند.

پلتفرم حقوقی جامع وکیل‌باشی، در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، لاین سمت چپ، غرفه سوم، برای بازدید علاقه‌مندان آماده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید