مجله سیمدخت
0

برخی سرویس‌ها به دلیل قطعی در دیتاسنتر افرانت، از دسترس خارج شدند.

بازدید 93

قطعی برق در دیتاسنتر افرانت در خیابان بهشتی باعث شد برخی از سرویس‌های پرکاربرد مانند اسنپ‌فود از دسترس خارج شوند. این اختلال باعث عدم قابلیت دسترسی به اسنپ‌فود شد و کاربران با پیامی مبنی بر قطعی برق در دیتاسنتر اسنپ‌فود مواجه شدند.

مظفری، مدیر اجرایی گرین وب، در توییتی اعلام کرد که دلیل این اختلال قطعی برق در دیتاسنتر افرانت در خیابان بهشتی است. این دیتاسنتر به شرکت مخابرات تعلق دارد و توسط افرانت مدیریت می‌شود. قطعی برق در دیتاسنتر امروز ۷۵ دقیقه به طول انجامید و این رویداد دومین باری است که در ۳۰ روز گذشته اتفاق می‌افتد.

معاون بازرگانی افرانت، محسن مالکی، نیز تأیید کرد که قطعی برق و اینترنت در کشور انحصاری هستند و قطعی مکرر آن‌ها منجر به قطعی در دیتاسنتر می‌شود. او بیان کرد که مشکلات پایداری برق وجود دارد و قطعی آن‌ها باعث قطعی در دیتاسنترها می‌شود. او اظهار کرد که در صورت تأمین پایداری برق از طرف توانیر، دیتاسنترها نیز پایدار و قابل اعتماد خواهند بود.

او همچنین اشاره کرد که تجهیزات پشتیبان هم با محدودیت‌هایی مواجه هستند و این مشکلات مربوط به قطعی برق و افت ولتاژ در کشور است.

قبل از این، هنگامی که مشکل تأمین برق در دیتاسنتر بومهن باعث قطعی در چهار پلتفرم داخلی شده بود، مطرح شد که دیتاسنترها باید در دسته‌بندی مراکز حساس قرار گیرند تا برق آن‌ها قطع نشود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید