مجله سیمدخت
0

مدیرعامل توییتر: پلتفرم ما در هفته گذشته روزهای برتر خود را تجربه کرد

بازدید 70

مدیرعامل توییتر: توییتر در هفته گذشته روزهای برتر خود را تجربه کرد، اما مبنای این ادعا مشخص نیست.

در توییتی که روز گذشته منتشر شد، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، اعلام کرد که علی‌رغم هیاهوی اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌ی جدید متا، توییتر در هفته گذشته بالاترین میزان استفاده را تجربه کرده است.

یاکارینو در ارتباط با برنامه اجتماعی متا که چند روز قبل به راه افتاده و در فضای اینترنت بسیار بحث برانگیز شده است، تلاش کرد تا درباره توییتر حرف بزند. او گفت: “توییتر واقعا به خودش پیشی گرفت. در هفته گذشته بالاترین استفاده روزانه را تجربه کردیم.”

به عبارت دیجیتال ترندز، یاکارینو ماه گذشته به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت خود را آغاز کرد، پس از استعفایش از سمت مدیرعامل تبلیغات NBCUniversal. اما در مورد مبنای ادعای تجربه بهترین روزهای توییتر، او جزئیاتی ارائه نکرده است، و در واقع ایلان ماسک، مالک توییتر، درباره مدت زمان حضور کاربران در روز و روشن بودن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند صحبت کرده است.

این ادعای مدیرعامل توییتر در حالی مطرح شده است که برنامه متا پس از راه‌اندازی اولیه خود روز به روز قدرتمندتر می‌شود. براساس گزارش یکی از وب‌سایت‌های پیگیری، پلتفرم جدید متا که توییتر از آن به عنوان یک کپی توصیف کرده است، در روز افتتاحیه بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده و در عرض پنج روز از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشته است. این تعداد تقریباً یک سوم تعداد کاربران توییتر را تشکیل می‌دهد، اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا این رشد سریع به همین شکل ادامه خواهد داشت یا خیر.

از زمانی که ماسک توییتر را با قراردادی به ارزش ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده است، تغییرات متعددی را تجربه کرده است که بسیاری از آن‌ها تأثیر مستقیمی بر کاربران داشته‌اند و علاوه بر این، نیمی از نیروی کار شرکت اخراج شده‌اند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در یک پست در تردز اعلام کرده است که اعتقاد دارد توییتر به دلیل سهل‌انگاری در مورد محتوای توهین‌آمیز، عقب مانده است.

زاکربرگ می‌گوید: “هدف ما در هماهنگی با گسترش تردز، حفظ این پلتفرم به عنوان جامعه‌ای دوستانه است. در نظر من، این کار ممکن است و در نهایت کلید موفقیت خواهد بود. این یکی از دلایلی است که مانع موفقیت توییتر شده است و ما می‌خواهیم این کار را با رویکردی متفاوت انجام دهیم.”

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید