مجله سیمدخت
0

ابزار هوش مصنوعی مشابه ChatGPT به‌عنوان نرم‌افزاری هوشمند، در سامسونگ گلکسی S24 به‌کار گرفته خواهد شد.

بازدید 105

به نظر می‌رسد سامسونگ، علی‌رغم ممنوعیت استفاده از چت‌بات‌های مشابه ChatGPT برای کارمندانش، در نهایت قصد دارد نسخه‌ای از ابزار هوش مصنوعی خود را در گوشی‌های سری گلکسی S24 معرفی کند.

Ice Universe، افشاگر معروف خبرهای فناوری، اعلام کرد که سامسونگ در حال توسعه‌ی نوعی هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 است. اطلاعات دقیقی درباره این فناوری آشکار نشده است، اما به نظر می‌رسد که قابلیت‌های هوش مصنوعی پرچم‌داران بعدی سامسونگ ارتباطی با بیکسبی ندارند و سامسونگ قصد دارد به جای آن یک فناوری بهتر را معرفی کند.

احتمال وجود یک چت‌بات اختصاصی سامسونگ برای رقابت با ChatGPT نیز وجود دارد. در واقع، گزارش‌ها نشان می‌دهند که شرکت اپل نیز در حال کار روی چت‌بات مشابه با نام Apple GPT برای آیفون است. اما هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانیم که آیا ابزار هوش مصنوعی جدید سامسونگ به‌طور کامل جایگزین بیکسبی خواهد شد یا فقط قصد بهبود قابلیت‌های این دستیار صوتی را دارد.

همچنین، جزئیاتی درباره مزایای هوش مصنوعی برای خانواده‌ی گلکسی S24 و نحوه ادغام این فناوری با برنامه‌های سامسونگ هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، احتمال وجود همکاری با کوالکام برای ارائه هوش مصنوعی حتی روی تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 نیز وجود دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید