مجله سیمدخت
0

سامسونگ در پنج سال آینده از آیفون سبقت خواهد گرفت

بازدید 75

رئیس واحد تجربه‌ی موبایل سامسونگ با اطمینان اعلام کرده‌است که میزان فروش گوشی‌های پرچم‌دار این برند در پنج سال آینده، به حدی خواهد رسید که با میزان فروش آیفون‌های اپل رقابت کند.

تی‌ام رو در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر سئول به برخی از سوالات رسانه‌ها درباره‌ی اهداف شرکت خود پاسخ داد. به سؤالی که مطرح شد که “چقدر طول می‌کشد تا میزان فروش گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از آیفون‌های اپل پیشی گیرد؟”، او پاسخ داد که در پنج سال آینده به این جایگاه دست خواهند یافت.

تی‌ام رو آمار چشمگیری درباره‌ی فروش گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ به‌اشتراک گذاشته‌است. او ادعا می‌کند که از هر سه گوشی هوشمند پرچم‌داری که در سال جاری در کره‌جنوبی عرضه می‌شود، یکی از آن‌ها تاشو خواهد بود. این نشان‌دهنده‌ی میزان فروش تاشوهای سامسونگ است که بیش‌از ۲۰ درصد از کل فروش گوشی‌های پرچم‌دار آنها را تشکیل می‌دهد.

همچنین، او اعتقاد دارد که سامسونگ می‌تواند در مدت پنج سال به رکورد فروش آیفون‌های اپل دست پیدا کند. اما اعتراف می‌کند که دستیابی به چنین جایگاهی بسیار دشوار خواهد بود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که اپل برای سال جاری بین ۸۳ تا ۸۵ میلیون دستگاه آیفون ۱۵ را آماده‌کرده‌است که حدود ۸ درصد کمتر از سال قبل است. از سوی دیگر، فروش گلکسی S23 سامسونگ هنوز به هدف اعلام‌شده برای آیفون نرسیده‌است؛ به همین‌دلیل، ادعاهای تی‌ام رو در کنار برنامه‌های سامسونگ به‌طور خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسند.

IMS نوشته است که در حال حاضر سامسونگ با دو مشکل اساسی روبرو است که مانع دستیابی به هدف اعلام‌شده‌ی تی‌ام رو می‌شود: اولین مشکل این است که علی‌رغم توانمندی‌های فناوری کره‌ای، سامسونگ به یک اکوسیستم قدرتمند نیاز دارد و شرکت هنوز یک سیستم‌عامل اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر محصولات خود ندارد. دومین مشکل این شرکت به قیمت‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار ارتباط دارد.

اگرچه قیمت ۱,۰۰۰ دلاری برای مدل پایه‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ می‌تواند قابل قبول باشد، اما قطعاً بسیاری از مشتریان نمی‌توانند ازپس قیمت ۱,۸۰۰ دلاری گلکسی زد فولد ۵ برآیند.

از طرف دیگر، سامسونگ در دوره‌ی ۱۲ ماهه موفق شده است که تعداد بیشتری گوشی هوشمند را نسبت به اپل به بازار عرضه کند؛ اما این آمار شامل گوشی‌های رده‌پایین، میان‌رده، پرچم‌دار و تاشو می‌شود. حالا باید منتظر باشیم تا مشخص شود آیا ادعای تی‌ام رو به واقعیت پیوند می‌خورد یا خیر.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید