مجله سیمدخت
0

لنوو کنسول دستی ویندوزی را برای رقابت با استیم‌ دک و ROG Ally معرفی می‌کند

بازدید 76

لنوو احتمالاً در حال طراحی و ساخت کنسول بازی دستی جدیدی است که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ استفاده خواهد کرد. این کنسول می‌تواند به رقیب جدیدی برای Steam Deck و ایسوس ROG Ally تبدیل شود.

این کنسول با نام Legion Go از پردازنده‌های سری Phoenix AMD بهره خواهد برد که اوایل سال جاری معرفی شد. لنوو قبلاً مانیتور و لپ‌تاپ‌های گیمینگ را با برند Legion به بازار عرضه کرده است؛ به همین دلیل، می‌توان انتظار داشت که Legion Go اولین کنسول دستی گیمینگ این شرکت باشد.

به‌طور جالب، این اولین‌بار نیست که خبری درباره‌ی کنسول بازی دستی لنوو منتشر می‌شود؛ زیرا در اکتبر ۲۰۲۱ نیز تصاویری از دستگاهی اندرویدی به‌نام Legion Play منتشر شد که به‌عنوان اولین کنسول بازی ابری با سیستم‌عامل اندروید شناخته می‌شود. در آن زمان، گفته شد که این کنسول دارای نمایشگر ۷ اینچی بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۶:۹، وضوح Full HD، پشتیبانی از HDR10، بلندگوهای استریو دوگانه، موتور لرزشی و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

منتظر بودیم که لنوو کنسول Legion Play را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۱ به‌نمایش بگذارد؛ اما این اتفاق رخ نداد. احتمالاً شرکت نگران بوده که این کنسول اندرویدی جدید با استیم دِک مقایسه شود؛ بنابراین، از عرضه‌ی آن صرف‌نظر کرده است.

اکنون به‌نظر می‌رسد لنوو تصمیم گرفته است که به‌جای Legion Play، یک کنسول دستی قدرتمندتر را تولید کند که به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا خواهد کرد و به این ترتیب، می‌تواند به رقیبی جدی برای کنسول‌های استیم‌ دِک Valve و ROG Ally ایسوس تبدیل شود. از مشخصات احتمالی این کنسول که با نام Legion Go معرفی می‌شود، می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی اشاره کرد که یک اینچ بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش کنسول‌های ROG Ally و استیم‌ دِک است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید