مجله سیمدخت
0

تعداد کاربران فعال تردز در عرض یک سال ۸۲ درصد کاهش یافته است.

بازدید 70

تردز، شبکه‌ای اجتماعی بود که روزانه هشت میلیون کاربر را میزبانی می‌کرد. اما تا چند هفته‌ی پیش، تعداد کاربران فعال روزانه آن به ۴۴ میلیون کاربر می‌رسید.

در حال حاضر، تردز با مشکلاتی مواجه است و داده‌های مؤسسه‌ی سنسورتاور که به CNN ارائه شده است، نشان می‌دهد که از زمان آغاز فعالیت تا تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد)، تعداد کاربران فعال روزانه‌ی تردز به ۸۲ درصد از آغاز به کار کاهش یافته است.

بر اساس گزارش سنسورتاور، فقط هشت میلیون کاربر به‌صورت روزانه از اپلیکیشن Threads استفاده می‌کنند که این بالاترین آمار کاربران فعال تردز از زمان شروع فعالیت آن است. به عبارت دیگر، تعداد کاربران روزانه‌ی تردز به سطح پایین‌تری از زمان تاسیس این پلتفرم رسیده است. داده‌های سنسور تاور نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال روزانه‌ی تردز، تنها یک روز پس از آغاز به کار، به ۴۴ میلیون نفر افزایش یافته بود.

در حال حاضر، کاربران تردز زمان کمتری را در این شبکه‌اجتماعی می‌گذرانند. میانگین زمان سپری‌شده‌ی کاربران در تردز از ۱۹ دقیقه به تنها ۲٫۶ دقیقه کاهش یافته است. همچنین، تعداد بازکردن‌های اپلیکیشن تردز توسط کاربران نیز کاهش یافته و به‌طور میانگین اکنون حدوداً سه بار در روز است، در حالی‌که قبلاً میانگین بازکردن‌ها ۱۴ بار بوده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (مالک تردز)، دو هفته پیش نسبت به افت کاربران تردز واکنش نشان داد. او اعلام کرد که افت کاربران قبلی این شبکه‌اجتماعی قابل پیش‌بینی بوده است، اما با این حال، اعتقاد دارد که تردز در آینده می‌تواند توانایی جذب افراد بیشتری را به خود اثبات کند.

در مقابل، ایکس (توییتر سابق) همچنان به تعداد زیادی کاربر روزانه خدمات می‌دهد و از ۲۰۰ میلیون کاربر میزبانی می‌کند، بدین ترتیب نسبت به تردز هنوز جاذبه‌ی خود را حفظ کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید