مجله سیمدخت
0

دیوار مشکل احراز هویت اتباع خارجی را برطرف کرد

بازدید 115

مسئله اعتبارسنجی آنلاین افراد خارجی که به دلیل اختلال در سرویس اعتبارسنجی توسط سرویس‌دهنده قطع شده بود، توسط تلاش تیم فنی دیوار و با بهره‌گیری از روش جدید به‌طور کامل حل شد.

از مدتی پیش، به دلیل انقطاع سرویس اعتبارسنجی برای افراد خارجی، فرآیند تأیید هویت این افراد برای استفاده از دیوار با مشکل مواجه بود. تیم فنی دیوار برای پاسخگویی به این چالش، به‌طور موقت سرویسی برای تأیید هویت از طریق ارسال تصویر پاسپورت ارائه داد.

اما این روش به دلیل نیاز به بررسی دقیق مدارک، زمان‌بر بود و با توجه به اینکه برخی از افراد خارجی پاسپورت نداشتند، برای همه متقاضیانی که به فعالیت در دیوار علاقه داشتند، مناسب نبود. اکنون با راهکار جدیدی که با راه‌اندازی سیستم شاهکار به‌کار گرفته شده، افراد خارجی می‌توانند با استفاده از شماره تلفن همراه و اطلاعات پاسپورت یا کارت اقامت، به‌صورت سریع و آنلاین اعتبار خود را تأیید کنند.

در خبر خود، دیوار در این زمینه ذکر داشته است: “ما در دیوار متعهد به ایجاد فرصتی مساوی برای همه افراد اعتبار داریم و تمام تلاش ما در دوره اخیر برای حل این مشکل به‌سرعت و به‌همین سرعت انجام شده است.”

همچنین، تحلیل‌های دیوار نشان می‌دهد که تنها در ۲۴ ساعت از زمان راه‌اندازی این سرویس، میزان تأیید اعتبار افراد خارجی در پلتفرم دیوار، نسبت به زمان‌های قبل، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

اگر به عنوان یک اتباع خارجی در نظر دارید فرآیند تأیید هویت خود را انجام دهید، کافیست به قسمت تأیید هویت در پنل کاربری خود وارد شده و در بخش ملیت، گزینه “اتباع خارجی” را انتخاب نمایید. در این محل، با وارد کردن شماره تلفن همراه، شماره پاسپورت یا شناسه یکتای کارت اقامت‌تان، مراحل تأیید هویت را به‌پایان برسانید.

با تأیید هویت کاربران، به علاوه افزایش کیفیت آگهی‌ها، سطح امنیت معاملات و ارتباطات در چت میان کاربران نیز بهبود می‌یابد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید