مجله سیمدخت
0

بیت‌کوین به بالای ۴۵ هزار دلار رسید

بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار رسید
بازدید 76

با وارد شدن به سال ۲۰۲۴، بیت‌کوین برای اولین بار تلاش کرد تا از سطح ۴۵ هزار دلار عبور کند. این رمزارز امروز برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ به بالای ۴۵ هزار دلار رسید. به عنوان بزرگ‌ترین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار، در سال ۲۰۲۴ با خبرهای خوبی همچون احتمال تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) آغاز کرده است.

بیت‌کوین در چند ساعت اخیر به اوج ۲۱ ماهه‌اش رسید و سطح ۴۵٬۴۸۸ دلار را نیز لمس کرد. با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد تا رکورد تاریخی قیمت بیت‌کوین یعنی ۶۹ هزار دلار باقی مانده است که در نوامبر ۲۰۲۱ به آن دست یافت.

بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار رسید

همزمان با رشد بیت‌کوین، قیمت هر واحد اتر نیز یک درصد افزایش یافت و به ۲٬۳۷۶ دلار رسید. تمرکز سرمایه‌گذاران به‌طور دقیق بر روی این مسئله بوده که آیا سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به‌زودی ETF بیت‌کوین را تأیید خواهد کرد یا خیر. اکنون با شنیدن زمزمه‌ها در مورد تأیید احتمالی این صندوق، سرمایه‌گذاران بیشتری برای خرید رمزارز اصلی جهان صرف کرده‌اند.

بر اساس اعلام برخی تحلیل‌گران، بازار ارز دیجیتال در سال جاری با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد. دلیل اصلی این افزایش قابل توجه، نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین و تأیید احتمالی چندین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) برای این رمزارز است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید