مجله سیمدخت
0

قرص استامینوفن بهترین قرص برای جوش صورت

قرص استامینوفن بهترین قرص برای جوش صورت
بازدید 78

این روزها همه جا خبر این است که قرص استامینوفن بخورید تا صورتتان جوان بماند و یا قرص استامسنوفن بخورید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید و از شر جوش های چرکی و آکنه های ناشی از تغییرات هورمونی خلاص شوید! این موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟ آیا می توانیم هر روز قرص استامینوفن مصرف کنیم؟ آیا واقعا قرص استامینوفن در از بین بردن جوش های صورت تاثیر دارد؟ در ادامه این مطلب با آکادمی ایران اسکین کر همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوع بپردازیم.

قرص استامینوفن چیست؟

استامینوفن یک قرص مسکن است که اغلب برای کاهش دمای بدن و جلوگیری از تب شدید  و التهاب به کار می رود. این قرص هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده است. این قرص با مسدود کردن محل خروج مواد شیمیایی باعث می شود که درد و تب بدن اندکی تسکین یابد.

جالب است بدانید، استفاده از قرص استامینوفن موجب می شود که التهاب بدن به طور قابل توجهی کاهش یابد. این موضوع باعث شده است که برخی از افراد در طی بازه ای که دچار سرماخوردگی شده اند با مصرف استامینوفن علاوه بر بهبودی کامل، شاهد از بین رفتن جوش های التهابیشان باشند. به این ترتیب بر اساس این شواهد ی گویند قرص استامینوفن تاثیر بسزایی در از بین رفتن جوش های چرکی و التهابی دارد.

اما این تنها یک بعد مفید قضیه است. چرا که مصرف بیش از اندازه قرص استامینوفن موجب می شود که سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شود و بد تر از آن دچار زخم معده شوید. بهترین راه برای از بین بردن جوش های صورت فیشیال و مراجعه به یک پزشک متخصص است.

آیا قرص استامینوفن در از بین بردن جوش صورت تاثیر گذار است؟

برای پاسخ به این سوال، بایستی گفت بله استفاده از قرص استامینوفن موجب می شود که التهاب بدن کاهش یابد و به این ترتیب جوش های پوست شما شرایط بهتری خواهد داشت. اما کل ماجرا این نیست چرا که استفاده از قرص استامینوفن در برخی افراد با حساسیت شدید همراه خواهد شد به این صورت که خارش شدید پوستی را تجربی خواهند که به این ترتیب پوستشان دچار عفونت و آسیب می شود. به این ترتیب استفاده از قرص استامینوفن برای از بین بردن جوش های صورت ریسک بالایی خواهد داشت.

قرص استامینوفن بهترین قرص برای جوش صورت

همچنین بهتر است بدانید در دوره ای که از قرص استامینوفن استفاده می کنید.سرگیجه، تاری دید، اختلال در تنفس را تجربه خواهید کرد. به این ترتیب برای از بین بردن جوش و آکنه، بهترین راهکار استفاده از قرص های مناسب و مراجعه به پزشک است. بیوتین از جمله قرص هایی است که می تواند به شما در داشتن پوستی صاف و زیبا کمک کند. اما توجه داشته باشید، از قرص های زیبایی انتظار معجزه یک شبه را نداشته باشید، چرا که در حدود یک الی دو ماه پس از مصرف نتیجه حاصل می شود.

استفاده از کلروفیل مایع نیز یک گزینه عالی و فوق العاده برای از بین بردن جوش های صورت است. این ماده با پاکسازی و سم زدایی بدن التهابات را کاهش می دهد و به این ترتیب از به وجود آمدن جوش و آکنه جلوگیری می کند. از دیگر مزای کلروفیل می توان به آبرسانی پوست، از بین برنده لک و پیسی، داشتن خاصیت جوان سازی پوست و … اشاره کرد.

استفاده از ماسک استامینوفن برای از بین بردن جوش صورت

استفاده از درمان ها و ماسک های خانگی گزینه عالی برای از بین بردن جوش صورت، سفید کردن پوست و … هستند، به این صورت که برخی افراد از ماسک صورت خانگی برای سفیدی پوست استفاده می کنند و حتی در برخی موارد از ماسک هایی برای از بین بردن لک های پوستی نیز استفاده می کنند. به این ترتیب شما با استفاده از یک ماسک مناسب پوست خود، می توانید جوش و آکنه های پوست خود را به طرز قابل توجهی از بین ببرید. همچنین بهتر است بدانید می توانید از قرص استامینوفن پودر شده در انواع مختلف ماسک های خانگی استفاده کنید.

از جمله ماسک های خانگی که می توانید با قرص استامینوفن درست کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماسک آب و پودر قرص استامینوفن

به این صورت که شما می توانید چهار تا قرص استامینوفن را پودر کنید و با آب مخلوط کنید تا به صورت یک مایع خمیری در آید و سپس روی صورت خود بمالید. حدود نیم ساعت اجازه دهید که ماسک روی پوست شما بماند. استفاده از این ماسک موجب از بین رفتن قرمزی پوست ناشی از جوش ها خواهد شد و از همه مهم تر از به وجود آمدن جوش های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

قرص استامینوفن بهترین قرص برای جوش صورت

ماسک روغن نارگیل و قرص استامینوفن

ترکیب روغن نارگیل و قرص استامینوفن پودر شده یک ماده ای تولید می کنند که خاصیت ضد التهابی دارد و آنتی باکتریال است. این خاصیت موجب می شود که جوش ها از بین بروند و از خشک شدن پوست در نتیجه استفاده از قرص استامینوفن جلوگیری شود و پوستی نرم و مرطوبی داشته باشید.

پس از درست کردن این ماسک آن را با یک کارتک روی صورت خود بمالید و اجازه دهید حدود نیم ساعت الی چهل دقیقه روی پوست شما بماند. پس از آن صورت خود بشویید تا شاهد تاثیر معجزه آسای ماسک نارگیل و قرص استامینوفن باشید.

با استفاده موضعی از قرص استامینوفن بر روی پوست خود می توانید ضررهای ناشی از استفاده خوراکی آن را بگیرید و به این ترتیب پوستی صاف و بدون جوش…………

برای آگاهی در مورد بهترین روش های جوانسازی پوست و صورت به آکادمی ایران اسکین کر مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید