مجله سیمدخت
0

آثار هنری تازه از استایل کمیکی شخصیت رید ریچاردز در فیلم دکتر استرنج 2 به نمایش گذاشته شدند.

بازدید 43

با توجه به نمایش کانسپت‌های هنری جدید، آشکار شده است که در فیلم دکتر استرنج 2، شخصیت رید ریچاردز ممکن بوده باشد دارای یک ظاهر کمیکی باشد.
بی‌تردید، یکی از نکات قوت دنباله‌ی چندکاره دکتر استرنج، حضور با شکوه شخصیت‌های متعددی بود، که از آنها یکی به نام رید ریچاردز با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) بود. متأسفانه، به دلایلی، استودیو مارول نتوانست به بهره‌گیری صحیح از ظرفیت این شخصیت‌ها بپردازد؛ به همین دلیل، حضور آنها نه تنها محدود بود، بلکه هیچ تأثیر چشم‌گیری بر جریان داستان نداشت. در عین حال، با وجود تعدادی شایعه و گمان‌های بی‌پایه، اخبار مربوط به رید ریچاردز جان کرازینسکی به‌طور خاص زیاد نبود. اخیراً، کتاب “دکتر استرنج در دنیای چندگانه جادویی – هنر فیلم” چند کانسپت آرت جدید را به تازگی منتشر کرده است که نمایی از ظاهر کمیکی فوق‌العاده‌ای که در شخصیت شگفت‌انگیز داشته، ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، استودیو مارول هنوز هیچ بازیگری برای ریبوت مورد انتظار چهار شگفت‌انگیز، که به عنوان آغاز فاز ششم دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، معرفی نکرده است. دلیل این تأخیر به علت اعتصابات انجمن نویسندگان (WGA) و اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) است که فرآیند انتخاب بازیگران و سایر مراحل تولید را به حالت تعلیق درآورده است. با این حال، به لطف شایعات و حدس‌های اخیر، طرفداران با چندین گزینه احتمالی آشنا شده‌اند. برخی از این گزینه‌ها شامل آدام درایور (Adam Driver) و مت اسمیث (Matt Smith) برای نقش رید ریچاردز، امیلی بلانت (Emily Blunt)، مارگو رابی (Margot Robbie) و ونسا کربی (Vanessa Kirby) برای نقش سو استورم، جک کواید (Jack Quaid) و پاول مسکال (Paul Mescal) برای نقش جانی استورم، و دیوید دیگز (Daveed Diggs) برای نقش بن گریم می‌باشند.
به‌رغم اینکه هنوز به شکل رسمی تایید نشده است، نقش کمیاب جان کرازینسکی در دنباله‌ی فیلم دکتر استرنج به استودیو مارول فرصتی می‌دهد تا بازیگر جدیدی را برای نقش رید ریچاردز انتخاب کند. در واقع، سریال Loki و فیلم Spider-Man: No Way Home در فصل اول به خوبی نشان دادند که نسخه‌های مولتی‌ورسی از یک شخصیت می‌توانند با تفاوت‌های زیادی طراحی شوند. با این حال، با توجه به عدم حضور استودیو مارول در رویدادهای معتبری مانند کمیک کان سن دیگو یا مراسم دیزنی، و همچنین ادامه اعتصابات هالیوود، طرفداران باید منتظر رونمایی رسمی از بازیگران دنباله‌ی مورد انتظار چهار شگفت‌انگیز بمانند.
فیلم مولتی‌ورسی Doctor Strange in the Multiverse of Madness در حال حاضر در دسترس تماشا از طریق پلتفرم دیزنی پلاس می‌باشد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *