مجله سیمدخت
0

تشک خوب چی بخریم؟

تشک خوب چی بخریم؟
بازدید 69

همه‌ ما می‌دانیم که چیزی حدود یک سوم یا یک چهارم عمر ما در خواب سپری می‌شود؛ بنابراین انتخاب تشک خوب و مناسب، کمترین کاری است که می‌توانیم برای خود و عزیزانمان انجام دهیم. قبل از اینکه بخواهیم تشک بخریم، باید نیاز‌های بدن خود را هنگام خواب بشناسیم. روش زندگی، وضعیت جسمانی و فضایی که در اختیار داریم، اندازه‌ تخت‌خواب، از جمله فاکتورهایی هستند که علاوه‌بر قیمت تشک، باید مدنظر بگیرید. شما می‌توانید بعد از تحقیقات لازم درباره‌ مدل و کیفیت تشک، قیمت تشک رویال، تشک لایکو، لیست قیمت تشک خوش‌خواب دو نفره و دیگر برند‌های معتبر ایرانی و خارجی را از نمایندگی‌های آن‌ها و سایت‌های معتبر نظیر ایمالز مشاهده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. در ادامه به ذکر مواردی که هنگام خرید تشک باید مورد توجه قرار دهید، می‌پردازیم.

تشک خوب چی بخریم؟

لیست قیمت تشک خوشخواب تخت طبی یک نفره و دو نفره در سایت ایمالز

 

راحت بودن

یک تشک خوب در اولین قدم باید تکیه‌گاهی راحت و مناسب برای بدن ما باشد و ستون فقرات ما را در وضعیت ایستاده نگه دارد تا به مرور زمان دچار آسیب نشود. از آن‌جایی که وقتی در خواب هستیم، بیشترین وزن بدن ما روی شانه، کمر و باسن قرار دارد، تشک باید در حالتی باشد که فرد بتواند راحت روی آن قرار گرفته و تمام اعضای بدن را ریلکس کند.

با دوام بودن

حتما شما هم هنگام خرید، قیمت تشک را بررسی کرده و لیست قیمت تشک خواب را دیده‌اید. اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت، اولین معیار خرید شما باشد؛ بدون شک قیمت تشک رویال، تشک لایکو و سایر برندهای معتبر را می‌دانید؛ بنابراین به این دلیل آن‌ها را انتخاب می‌کنید که این برندها دوام و ماندگاری بالایی دارند و شما را بعد از مدتی کوتاه، متحمل هزینه دیگری نمی‌کنند. اگر تصمیم شما بر خرید تشک قطعی است، از مزیت دوام و ماندگاری صرف‌نظر نکنید.

سایز مناسب

یکی دیگر از معیار‌هایی که هنگام خرید تشک باید مدنظر قرار بگیرد، سایز آن است. دقت داشته باشید که علاوه‌بر قیمت تشک، سایز آن نیز متناسب با جثه‌ شما باشد تا بتوانید خواب راحت و لذت‌بخشی را تجربه کنید. از آن‌جایی که هر انسان در خواب نزدیک به 40 تا 60 مرتبه غلت می‌خورد، استفاده از تشک کوچک، رفاه و آرامش زمان خواب را گرفته و شما را در درازمدت درگیر بدن درد و دیگر عوارض آن می‌کند. تشک‌های مسافرتی یک‌نفره شاید حجم زیادی نگیرند؛ اما این مدل فقط برای چند شب مناسب است و برای مدت طولانی شما را خسته می‌کند.

فنربندی مناسب

یکی دیگر از معیار‌هایی که اکثر افراد برای خرید تشک مدنظر دارند، نوع فنربندی آن است. فنربندی تشک و ضخامتی که دارد نیز، مانند قیمت تشک، ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. دقت کنید که فنر‌های تشک باید به‌صورتی باشند که اگر دو نفر با هم روی تشک قرار گیرند، با تکان خوردن یکی از آن‌ها، دیگری احساس نکند. همچنین در طولانی مدت به دلیل اصطکاک، سر و صدا ایجاد نکنند؛ زیرا در این حالت، تشک نه‌تنها خواب آرامی را به شما هدیه نمی‌دهد، بلکه موجب سلب آسایش شما نیز می‌شود.

تشک خوب چی بخریم؟

اسفنج

علاوه‌بر قیمت تشک، وزن و تراکم اسفنج به‌کاررفته در آن نیز مورد توجه قرار گرفته و ارتباط مستقیمی با کیفیت تشک دارد؛ طوری که هر چه مقدار اسفنج متراکم‌تر باشد، به سفت‌تر شدن و طبی شدن تشک کمک می‌کند.

بهترین برند تشک

همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین لوازم در منزل که ارتباط مستقیمی با آرامش اعضای خانه دارد، تشک خوش‌خواب است که علاوه‌بر راحتی خواب، از لحاظ پزشکی و تاثیر بر سلامتی جسمانی نیز اهمیت دارد؛ به همین دلیل است که برند‌ها و شرکت‌های مختلفی در تولید تشک به رقابت برخواسته و هر روز مدل جدیدی را روانه‌ بازار می‌کنند. البته در این میان، تشک‌های خوش‌خواب ایرانی تولید شده است که کیفیت آن‌ها کمتر از انواع خارجی نیست. صرف‌نظر از قیمت تشک، باید بگوییم که از جمله برندهای ایرانی که بسیار باکیفیت بوده و به عبارتی، امتحان خود را پس داده‌اند، می‌توان به رویال، خوش‌خواب، تن‌آسای و لایکو اشاره کرد که در انواع یک‌نفره، دو نفره، مسافرتی، لبه‌دار، تشک مهمان و … تولید شده‌اند.

خرید و لیست قیمت تشک طبی رویال اصل در سایت ایمالز

خرید و لیست قیمت تشک خوشخواب یک نفره و دو نفره در سایت ایمالز

از میان برند‌های خارجی هم Bern و Zest طرفداران زیادی دارند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید تشک را دارید، حتما لیست قیمت تشک خوش‌خواب، لیست قیمت تشک خوش‌خواب دونفره، قیمت تشک رویال یک نفره، لیست قیمت تشک زست آلمان و هر برند و سایزی که مد نظر دارید را از سایت‌های معتبر نظیر سایت ایمالز بررسی کنید تا بتوانید با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت تشک، خریدی باکیفیت و بادوام داشته باشید.

تشک زست آلمان 

این تشک باکیفیت دارای ویژگی‌های عالی زیادی است که آن را تبدیل به یکی از بهترین و مرغوب‌ترین تشک‌های بازار کرده‌ است؛ توزیع متعادل بار روی تشک، کمک می‌کند خوابی آرام را تجربه کنید. فوم فوق‌العاده‌ زست، سلول باز است که سی برابر مموری فوم جریان هوا را بهبود می‌بخشد؛ ضمن اینکه این فوم با ماده معدنی طبیعی به نام گرافیت ترکیب شده که گرما را از بدن شما دور می‌کند. شما می‌توانید قبل از خرید، لیست قیمت تشک زست آلمان را در فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر مشاهده کنید.

تشک خوب چی بخریم؟

خوابی آرام با تشکی باکیفیت

ما در این مقاله سعی کردیم معیار‌های مهمی که علاوه‌بر قیمت تشک، باید در نظر بگیرید را بیان کنیم تا به شما در خرید تشکی مناسب و باکیفیت کمک کرده باشیم. توجه کنید که یک تشک مناسب باید از سطح تخت بالاتر بیاید و دارای فنر‌های قوی باشد؛ همچنین جنس پارچه، استحکام، تمیزی دوخت و مقاوتی که تشک دارد، از دیگر نشانه‌های مرغوبیت آن هستند. به‌علاوه برند‌های معتبر ایرانی و خارجی که بیشترین طرفداران را دارند، معرفی کردیم تا هنگام خرید و رو‌به‌رو شدن با شرکت‌ها، تولیدی‌ها و برند‌های متنوع، سردرگم نشده و انتخابی با دوام و ماندگار داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید