مجله سیمدخت
0

خرید محافظ بالش ورناهوم

خرید محافظ بالش ورناهوم
بازدید 58

بالش ها یکی از مراکز آلودگی و انتقال آب به پوست است از این رو می بایست شستشو و بهداشت آن را در نظر بگیریم از این رو استفاده از محافظ بالش ضد آب ورنا می تواند به شما کمک کند و از میزان آلودگی بیشتر جلوگیری نماید برای اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای مقاله همراه باشید…

 چرا به یک  محافظ بالش نیاز دارم؟

محافظ بالش یک پوشش محافظ است که مانعی برای بالش شما در برابر سایش، لکه و رطوبت ایجاد می کند. بسته به مزایای مورد نظر، محافظ بالش ممکن است از مواد مختلفی ساخته شود. محافظ بالش طول عمر بالش شما را افزایش می دهد تا بتوانید برای مدت طولانی از محیط خواب سالم تری لذت ببرید.محافظ یا روکش بالش روکش ای با تکنولوژی پارچه هستند که به دلیل ساختار پارچه ای یا استفاده از پارچه با کیفیت و ضد آب، ویژگی های پیشرفته ای را برای خواب راحت ارائه می دهند. که بسته به نیاز شما می توانید محافظ بالش ضد آب یا معمولی را انتخاب نمایید.

تفاوت بین محافظ بالش و روکش بالش

روکش بالش نگهدارنده ای است که داخل بالش را تمیز و محکم نگه می دارد. بالش را به طور کامل می پوشاند و آن را در برابر عناصر بیرونی محافظت می کند. می توانید از یک محافظ به صورت جداگانه به عنوان روبالشی محافظ اضافی استفاده کنید یا از روکش روی محافظ استفاده کنید. بسته شدن آن معمولا زیبپ دار باشد. استفاده بستگی به نیازهای فردی و دکوراسیون منزل شما دارد. یک محافظ بالش یک بالش را می پوشاند تا گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی، کنه ها را دور نگه دارد. روبالشی را برای استفاده توسط افرادی که دارای مواد حساسیت زا هستند ایمن می کند زیرا بالش شما با محافظ ضد حساسیت می شود. برخی از محافظ‌های بالش از ساس‌ها و/یا مایعاتی مانند عرق محافظت می‌کنند. که با توجه به ویژگی ها قیمت محافظ بالش ممکن است متفاوت باشد.

خرید محافظ بالش ورناهوم

محافظ های بالش برای افزایش طول عمر بالش شما با جلوگیری از آسیب و لکه های ناشی از مایعات بدن، آرایش، پوست مرده و کنه های گرد و غبار طراحی شده اند. محافظ های بالش در زیر روبالشی قرار می گیرند و برای تمیز کردن قابل جدا شدن هستند. ما برخی از بهترین محافظ‌های ساخته شده با ویژگی‌ها و مواد مختلف را برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازها بررسی می‌کنیم.

بالش شما کاری بیش از فراهم کردن مکانی نرم برای قرار دادن سر شما دارد. با ترویج سلامت ستون فقرات نقش مهمی در افزایش کیفیت خواب شما ایفا می کند. پس از یافتن بهترین بالش برای نیازهای خود، طبیعی است که بخواهید از آن در برابر آسیب محافظت کنید. عرق، روغن ها، آرایش، پوست مرده و کنه های گرد و غبار می توانند بالش شما را لکه دار کنند و عملکرد آن را به مرور زمان کاهش دهند.

یک محافظ بالش با محافظت از بالش در برابر سایش و پارگی، عمر بالش شما را افزایش می دهد. برای پوشش کامل بالش را کاملا می پوشاند. بسته شدن زیپ به شما امکان می دهد محافظ را بردارید تا بالش خود را تمیز کنید. محافظ های بالش که به گونه ای طراحی شده اند که در زیر روبالشی قرار گیرند، معمولاً احساس یک بالش را تغییر نمی دهند.

ما نگاهی دقیق تر به بهترین محافظ های بالش در بازار خواهیم داشت که متناسب با طیف وسیعی از بودجه ها و نیازها هستند. ما همچنین ساختار و عملکرد آنها را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین محافظ بالش را برای سبک خواب خود انتخاب کنید.

انتخاب محافظ بالش عالی

برای محافظت حداکثری از بالش خود، به شدت توصیه می کنیم از محافظ بالش ورنا استفاده کنید. و خبر خوب این است که انواع مختلفی از محافظ بالش وجود دارد که همگی دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد هستند. مطمئناً یکی وجود دارد که برای شما و خانواده شما مناسب است.

در زیر یک راهنمای اساسی در مورد انواع مختلف محافظ های بالش موجود و مزایای اصلی آنها آورده شده است.

خرید محافظ بالش ورناهوم

محافظ بالش ضد آب ورنا

محافظ بالش ضد آب بهترین محافظت را برای بالش شما ارائه می دهد. از آنجایی که این محافظ‌های بالش ضد آب هستند، مانعی برای انتقال رطوبت به بالش ایجاد می‌کنند، بنابراین بالش به دلیل عرق، بزاق یا هر یک از مشکلات کوچک تغییر رنگ یا لکه نمی‌گیرد.

محافظ بالش مقاوم در برابر لکه

محافظ‌های بالش مقاوم در برابر لکه همچنین به تمیز و سفید جلوه دادن بالش‌ها کمک می‌کنند، اما آنها این کار را به روشی متفاوت از محافظ‌های ضدآب بالش انجام می‌دهند. به جای اینکه رطوبتی را که می تواند بالش را به بالش لکه دار کند، کاملاً متوقف کند، رطوبتی را که باعث تغییر رنگ و لکه می شود جذب می کند و آن لکه ها را در حین شستشو رها می کند، بنابراین آنها نیز تمیز و سفید به نظر می رسند.

محافظ بالش ضد آلرژی

محافظ‌های بالش ضد آلرژی دارای یک درمان ضد میکروبی است که از رشد باکتری‌ها و همچنین قارچ‌ها و کنه‌های گرد و غبار که محرک‌های شناخته شده آلرژی و آسم هستند، جلوگیری می‌کند.  اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان از آلرژی یا آسم رنج می برید، این محافظ های بالش انتخابی عالی هستند. برای ایجاد آرامش کامل، می توانید از محافظ بالش آنتی باکتریال استفاده کنید.

محافظ بالش لحافی

محافظ های بالش لحافی نه تنها از بالش شما محافظت می کنند، بلکه سطح راحتی بیشتری را نیز فراهم می کنند.

همانطور که می بینید، گزینه های مختلفی برای محافظ بالش وجود دارد که همگی با ویژگی ها و درجات حفاظتی مختلف برای رفع نیازهای مختلف باید در نظر گرفته شوند.

تمام محافظ های بالش شرکت ورنا قابل شستشو هستند.

برای به حداکثر رساندن طول عمر بالش‌های خود، به شدت توصیه می‌کنیم از محافظ بالش‌ها برای تمام بالش‌های خانه‌تان استفاده کنید.

سرمایه گذاری روی کالای خواب مناسب با کیفیت خوب یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خود و خانواده خود انجام دهید.

هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه نیست، و برای بهترین خواب شبانه و راحتی که می توانید به آن اعتماد کنید.

خرید محافظ بالش ورناهوم

آیا استفاده از محافظ بالش ضروری است؟

محافظ های بالش به دلیل راحتی و خواب راحتی که فراهم می کند ضروری است. آنها با کاهش تعداد ذرات گرد و غبار موجود در هوا، محیط اتاق خواب شما را بهبود می بخشند. این احتمال وجود دارد که بالش خود را هر هفته نشویید، مگر اینکه از محافظ بالش استفاده کنید، بالش‌های شما میزبانی برای گرد و غبار، ساس‌ها، روغن، عرق و سایر مواد حساسیت‌زا می‌شوند. استفاده از روکش بالش مزایای مختلفی دارد که شامل دور نگه داشتن این مواد نامطلوب از بالش و ریه های شما می شود. همچنین به راحتی تمیز می شوند.

حتی اگر حساسیت ندارید، محافظ بالش دارای یک لایه اضافی است که آن را تمیز و تازه نگه می دارد. اگر یک بالش باکیفیت دارید، یک محافظ بالش می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را برای ماندگاری طولانی‌تر رختخواب حفظ کند.

محافظ بالش – کلید خواب سالم تر

محافظ های بالش به ترویج الگوهای خواب بهتر و کمک به محیط خواب سالم کمک می کنند. کپک و کپک ممکن است به دلیل رطوبت در بستر شما ایجاد شود که باعث ایجاد بو و حساسیت های پوستی می شود. خواب عمیق برای فرد مفید است و برخی از محافظ های ساخته شده از پارچه خنک کننده خواب بهتری را در هوای گرم فراهم می کنند. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان مستعد ابتلا به آلرژی هستید، استفاده از محافظ بالش بهترین راه برای جلوگیری از عطسه و بو کردن است.

بسیاری از متخصصان آلرژی به سادگی استفاده از محافظ بالش های سد کننده آلرژن را به عنوان راه حل شماره یک بدون دارو برای کاهش آلرژی خود توصیه می کنند.

کلمه پایانی

محافظ های بالش محافظ ضروری برای ترویج الگوی خواب سالم و محیطی سالم هستند. روکش بالش گرد و غبار و ساس را دور نگه می دارد تا خوابی بی وقفه و راحت به شما بدهد. وقتی صحبت از راحتی، کاهش آلرژی و افزایش طول عمر بالش‌هایتان می‌شود، محافظ‌های بالش را در اولویت قرار دهید. پیشنهاد ما به شما شرکت ورناهوم می باشد که می توانید کالای خواب و محافظ بالش با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. 02166418078 _ vornahome.com

 

برچسب ها : محافظ بالش ضد آب,خرید محافظ بالش ضد آب,قیمت محافظ بالش ضد آب,محافظ بالش ضد آب ورنا,کالای خواب ورنا,بالش 70*50,محافظ بالشت ضد آب,محافظ متکا ضد آب,فروش عمده محافظ بالش,روکش ضد آب بالش,خرید روکش بالش,قیمت روکش بالش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید