مجله سیمدخت
0

سایبرپانک 2077: دست‌گرمی برای دنباله‌ای بزرگ

سایبرپانک 2077: دست‌گرمی برای دنباله‌ای بزرگ
بازدید 89

با فروش میلیون‌ها نسخه از بسته‌ی الحاقی فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) از زمان انتشار در ماه سپتامبر سال گذشته برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی، سایبرپانک 2077 به شرایط نسبتا خوبی دست یافته است. حالا به نظر می‌رسد که استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تمرکز خود را به ساخت قسمت دوم این بازی افتراقی گذاشته است.

اخیراً، ایگور سارزینیسکی (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی سایبرپانک ۲۰۷۷، در یک پست توییتر، خبر شروع ساخت دنباله‌ی سایبرپانک با نام رمز Orion را به صورت رسمی اعلام کرده است. جالب است بدانید که او سایبرپانک ۲۰۷۷ را یک دستگرمی خوانده و از اولین روز کاری خود در دفتر بوستون با دوستان قدیمی ملاقات کرده و به طور رسمی سفر Orion را آغاز کرده است. او اظهار می‌کند:

این خیلی خوشایند است که با دوستان قدیمی ملاقات کنید و به طور رسمی سفر Orion خود را آغاز کنید. من نمی‌توانم بیش از این برای این پروژه هیجان زده‌ باشم و مطمئن هستم که می‌توانیم آن را به طور خاصی خلق کنیم. ۲۰۷۷ تنها یک دستگرمی بود!

سایبرپانک 2077: دست‌گرمی برای دنباله‌ای بزرگ

واقعاً به نظر می‌رسد که تیمی که در حال کار بر روی نسخه بعدی است، به تازگی فعالیت خود را در دفتر جدید سی‌دی پراجکت در بوستون آغاز کرده است. اطلاعات حاکی از این است که در پایان سال گذشته، سی‌دی پراجکت آخرین به‌روزرسانی بزرگ سایبرپانک ۲۰۷۷ را منتشر کرد و برای اولین بار از زمان عرضه‌ی این اثر، به نظر می‌رسد با امید بالا به آینده و ادامه داستان در دنباله، گامی به سوی سال ۲۰۲۴ گذاشته است.

اطلاعات دقیقی درباره دنباله‌ی مذکور در حال حاضر در دسترس نیست، اما با توجه به مشکلات زیادی که نسخه قبلی با آن روبرو شد، انتظار می‌رود که استودیو سازنده از تجربیات گذشته خود بهره‌مند شده و بهبودهای لازم را اعمال کند. همچنین، اگرچه وضعیت بهبود یافته است، اما خاطره‌ی منفی از مشکلات سایبرپانک به سرعت از ذهن طرفداران پاک نخواهد شد. این در حالی است که سی‌دی پراجکت به همزمان در حال توسعه پروژه‌های دیگری مانند نسخه چهارم ویچر نیز مشغول به کار است، و ما باید دید که آیا این بار سارزینیسکی و تیمش می‌توانند بهبودهای بیشتری در اجرای پروژه داشته باشند یا خیر.

منبع: Destructoid

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید