مجله سیمدخت
0

کارمند به نام ناتی داگ با ایجاد حاشیه دربارهٔ بازی چندنفره آخرین ما پایان داد

کارمند به نام ناتی داگ با ایجاد حاشیه دربارهٔ بازی چندنفره آخرین ما پایان داد
بازدید 73

وینیت آگاروال، یکی از اعضای استودیو ناتی داگ، به تازگی به حاشیه‌ها پیرامون بازی چندنفره آخرین ما خاتمه داده است. در نسخه اول بازی‌های سری The Last of US، یک مد چندنفره به نام Factions وجود داشت که مورد استقبال کاربران قرار گرفته بود، اما در قسمت دوم بازی تمرکز به بخش داستانی جلب شد و مد چندنفره از بازی حذف شد.

در یک رویداد Summer Game Fest در سال گذشته، ناتی داگ اعلام کرد که در حال توسعه بازی چندنفره آخرین ما هستند و وعده دادند جزئیات بیشتری در سال آینده ارائه خواهند کرد. با این حال، پس از قطع همکاری با برخی از کارمندان، گزارشی در مدیا منتشر شد که این پروژه لغو شده است. استودیوی آمریکایی تاکنون به این موضوع پاسخی نداده است.

وینیت آگاروال که یکی از اعضای ناتی داگ بود، اخیراً در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که کار روی بازی Mario Bros. Wonder به پایان رسیده است و در آینده همچنان به “آن بازی” متعهد است. هرچند مستقیماً به نام بازی اشاره نکرده است، اما احتمالاً به بازی چندنفره اشاره داشته که برای کاربران موضوع نگرانی ایجاد کرده است.

تا به این لحظه، ناتی داگ و بخش سرگرمی تعاملی سونی هنوز پروژه مشترک خود را رونمایی نکرده‌اند و تاکنون تنها اطلاعات موجود اشاره به وجود یک بازی تک‌نفره داستان محور دارد. شایعات نیز حاکی از آن است که این بازی یک محصول فانتزی و نقش‌آفرینی خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *